Hoofdstuk 13 *SMUT*

3.6K 96 3
                                    

Louis pov.

Tijdens het zwemmen kijk ik naar Harry's lichaam, het is perfect. Ik wil hem aanraken, zoenen, alles, maar de jongens zijn erbij en Harry heeft toen ik het met hem wilde doen gezegd dat we dat voor vanavond bewaren. Dan zie ik dat Harry naar me toe komt zwemmen. 'Waar was jij met je gedachten?' Vraagt hij lachend en duwt me even onder water voor de grap. 'Gewoon, ergens.' Zeg ik en ik lach naar hem.

Na het zwemmen is het al avond, we gaan met z'n allen in het restaurant in ons hotel eten. Iedereen heeft besteld en na een half uurtje krijgt iedereen z'n eten. Het is echt lekker.

Als iedereen is uitgegeten, zeggen we elkaar gedag en gaat iedereen naar zijn kamer. Als ik (samen met Harry) in de kamer ben besluit ik even snel te gaan douchen. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan en stap eronder. Als ik klaar ben doe ik een joggingbroek en een shirt aan. Ik sta voor de spiegel mijn haar goed te doen als ik ineens twee sterke armen om mijn middel heen voel. Ik draai om en kijk in Harry's mooie groene ogen. Hij kust me zacht, dan gaat hij in mijn nek kussen en trekt dan mijn shirt uit. Hij laat zijn handen over mijn lichaam glijden. Terwijl we aan het zoenen zijn, lopen we richting het grote bed, Harry duwt me erop. Hij ligt nu bovenop me, ik doe Harry's shirt ook uit. En laat mijn handen over zijn perfecte lichaam glijden.

Harry pov.

Terwijl Louis mijn bovenlichaam streelt, doe ik zijn broek naar beneden. Hij doet hetzelfde bij mij. Dan zijn we allebei alleen nog in onze boxer. Ik kijk naar onderen en zie dat Louis al best hard is. Ik doe zijn boxer voorzichtig uit, dan neem ik zijn vriend in mijn hand en begin hem af te trekken. Louis geniet en af en toe kreunt hij zachtjes. Dan duwt hij mij van zich af zodat ik op mijn rug lig en hij gaat bovenop mij liggen. Hij doet bij boxer snel naar beneden en neemt mijn vriend in zijn mond. Dit voelt geweldig, dan loop hij weg. Huh waar gaat hij heen? Als hij terugkomt zie ik dat hij een condoom en glijmiddel bijheeft. Hij zegt dat ik op handen en knieën moet gaan zitten, ik gehoorzaam. Hij doet de condoom om en smeert daar wat glijmiddel op, dan voel ik hem in me komen, hij blijft hard in me stoten. 'Lou.. i-ik ga.. komen.' 'Ik.. ik ook.' En we komen tegelijk klaar, Louis gaat uit me en komt naast me liggen, we blijven nog even zoenen en vallen dan in slaap. Het was geweldig!!

Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu