Harry pov.
Als we klaar zijn met eten zeg ik tegen Louis dat hij moet opschieten en zich snel klaar moet maken. 'Oké, maar wat gaan we doen dan Harry?' 'Lou, dat is een verassing, snap dat nou.' Zeg ik lachend. Louis rent snel naar boven.
Na 20 minuten staat Louis kant en klaar beneden. Ik sla mijn arm om zijn middel heen en neem hem mee naar buiten. Buiten staat een hele grote, mooie, zwarte limo. 'Oh my god, Harry, is dit voor ons?' 'Ja kom Lou, hiermee gaan we naar mijn verassing voor jou.' We stappen in en gaan lekker zitten. Het is super ruim hierbinnen, ik pak 2 glaasjes en doe daar champagne in. 'Hier.' Zeg ik en geef een glaasje aan Louis. 'Proost.' Zeggen we tegelijk.
Na een uur stopt de limo, we stappen uit. We staan voor een pretpark, ik weet dat Louis van pretparken houdt, daarom heb ik hem hiermee naartoe genomen en als we hier klaar zijn, gaan we weer ergens anders heen. 'Harry dit is super.' Zegt Louis vrolijk. 'Ik wist dat je dit te gek zou vinden, ik heb geregeld dat we het pretpark voor onszelf hebben, er zijn geen andere mensen, zodat we lekker rustig overal in kunnen gaan zonder dat we herkend worden.' 'Dankje Harry, zullen we dan meteen in die achtbaan aan?' Zegt Louis terwijl hij wijst naar een blauwe achtbaan.