Louis pov.
Als we terug zijn in onze kamer voel ik hoe Harry mijn hand pakt en me meeneemt naar de badkamer. Hij kleedt me uit en dan kleedt hij zichzelf ook uit. Hij begint me te zoenen, het voelt heerlijk. Hij laat zijn handen over mijn lichaam glijden en stop bij mijn vriend. Hij pakt hem vast en begint er langzaam aan trekken. Hij gaat op z'n knieën zitten en begint er dan ook aan te likken. Ik krijg meteen een stijve. Dan zet hij de douche aan en neemt me mee, hij gaat dicht tegen me aan staan en fluistert in mijn oor 'Tomlinson, jij gaat boeten voor vanmiddag.' Wanneer hij dat zegt begin ik hem te zoenen. Hij duwt me weg en zorgt ervoor dat ik met mijn handen tegen de muur aan ga staan. Hij doet snel een condoom om en komt hard in me. Zo gaat het even door. Als hij is klaargekomen begint hij mijn vriend af te trekken en ik kom klaar. Alles spuit over mijn buik heen, Harry likt het af. Als we klaar zijn gaan we samen douchen en kleden ons weer aan.
'Het was super met jou Lou.' 'Ik hou van je Harry.' 'Ik ook van jou.' 'Zullen we een film kijken?' Vraagt hij. 'Ja leuk, welke?' 'Uhm.. Een romantische film?' 'Oké .' Zeg ik. Harry pakt een film en gaat tegen met zijn hoofd tegen mijn borst aan liggen. Ik leg mijn arm om hem heen.
Als de film is afgelopen, zijn we allebei best wel moe, dus we gaan slapen.
Liam pov.
Ik ben samen met Niall op de kamer een comedy film aan het kijken. Hij moet de hele tijd lachen. Hij heeft zo'n lieve lach. In een keer begint hij zo hard te lachen dat hij van de bank afvalt en mij mee sleurt. Ik lig bovenop hem en Niall gaat maar door met lachen. Ik leg mijn hand over zijn mond, nu kijkt hij mij met zijn lieve, mooie ogen aan. Ik sta op en steekt mijn hand naar hem uit, hij pakt hem aan en ik trek hem omhoog. 'Liam je bent lief.' 'Jij ook.' Zeg ik en trek hem in een knuffel.
-------------------------------------
Sorry voor het slechte seks stukje haha. Ik ga ook wat Niam in mijn verhaal doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
X