Hoofdstuk 9

3.3K 115 5
                                    

Louis pov.

Dan gaat Harry heel voorzichtig weer wat naar achteren toe. Nu kijken we elkaar aan, terwijl we beide super erg aan het blozen zijn. Ik weet niet wat ik moet doen of zeggen. Ik merk dat Harry bang is ofzo, misschien denkt hij wel dat ik het niet fijn vond. Ik zie dat hij naar beneden kijkt. Ik plaats mijn vingers onder zijn kin en til zijn hoofd omhoog en geef hem dan een klein kusje op zijn lippen. Ik lach naar hem, hij lacht terug. We geven elkaar nu een knuffel.

Harry pov.

Als we gestopt zijn met zoenen, ben ik bang voor Louis' reactie, ik blijf naar beneden kijken. Dan tilt hij mijn hoofd op door zijn vingers onder mijn kin te plaatsen en geeft me nog een klein kusje. Daarna lacht hij naar me. Ik lach terug, ik vind hem zo leuk en ik voel me zo gelukkig nu! We knuffelen. 'Wil je vannacht bij mij blijven slapen Harry?' Vraagt Louis opeens. 'Natuurlijk Lou.' En we gaan onder de dekens liggen. Louis komt dicht tegen me aan liggen. Ik sla mijn armen om Louis heen, zo vallen we in slaap.

Louis pov.

Ik word wakker, ik kijk naast me en daar ligt Harry. Hij is nog aan het slapen, het ziet er heel lief uit, zijn haar zit super warrig en gewoon alles aan hem is perfect. Dan voel ik hem een beetje bewegen, hij doet zijn ogen langzaam open. Wat heeft hij toch een mooie ogen!! 'Goedemorgen.' Zeg ik. 'Goedemorgen Lou.' 'Heb je lekker geslapen?' 'Ja tuurlijk!' 'Harry, ik heb een vraag.' 'Ow oké.' 'Lieve Harry, zou je alsjeblieft mijn vriendje willen zijn?' 'Maar natuurlijk Lou!!'

Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu