HASTALIK

2.8K 172 15
                                    

Hatırlatma:
Apartmandan içeri girdim . kapının önüne geldim . Zile basmadan önce elim titriyordu . Zile bastım Kapının önünde bütün ev kurulu toplanmıştı . Abim ,annem,babam bana pis pis bakıyordu.

Alaradan

"Anne baba abi bana neden öyle Scott görmüş jakson gibi bakıyorsunuz."

annem "abin bize herşeyi anlattı."

" Yaaa Beste ablaya evlenme teklifi ediceğini mi anlattı. Ben bulunan nasıl bir teklif yapacağını ondan izin verdi zaten . "

Abim bana baktı ve işaret parmağını tehdit edercesine salladı . Annem abimin yanına koşup .

"Ayyyyy yavrum benim oğluşum büyümüşte evlenme teklifi mi edermiş Amanda aman benim oğlum."

O arada babam yanıma geldi.

"Yavrum hadi gel seninle bir konuşalım özel baba kız ."

Babamla beraber odama gittik valla bu şeyler hiç hayra alamet değil .

Babam oturdu boğazını temizledi .O arada bende karşısına sandalyeye oturdum. Söze başladı hadi bakalım.

"Yavrum ben seni büyüttüm besledim sen benim tek kızımsız bizde sizin yaşınızda olduk bu yaşlar deli yaşlar gerçek aşkı buldum odur budur bunlara inanıp ta yanlış şeyler yapma yavrum unutma ki ben senin hep iyiliğini istiyorum."

"Tabiki babacığım asla yanlış birsey yapmam ."

"Bu arada o Çağrıyıda bir gün getir buraya."

"Babacığım o benim sevgilim falan değil gerçekten sadece arkadaşım o yemekte Özür olsun diyeydi."

"Tamam yavrum arkadaşlarınla tanıştır bir de Doruk varmış sanırım."
"Evet babacığım çok komik bir çocuk kankim yani benim ."

"Bugünlük baba kız konuşması yeter sanırım ."

"Bence de yeter " ve boynuna sarıldım."Babacığım seni çok seviyorum." diye kulağına fısıldadım.
"Bende seni  çok seviyorum kızım."

Babamla sarılmamızı bitirdik.Bende hapşırmaya başladım ve çok üşüyordum.Yanıma annem geldi . Alnıma uzun bir öpücük kondurdu.

"Kızım sen hasta mı oldun? Çok ateşin var senin neyse yarın okula gitme bende teyzenlere güne gitcektim gitmeyim de sana bakayım."

"Aaaaaaaaaaaaa anne olur mu hiç sen git gününe Teyzem seni bekler bana abim bakar hem ben bakıma muhtaçmıyım hapşuuuuuu ." tabikide abim bana bakmaz ama boşver annem üzülmesin.

Abim arkadan geldi "Valla hıç bakmam o Çağrıyla onla bunla gezsin hasta olsun biz onun kahrını çekelim."

"Biz senin kahrını çekiyoruz ama hemde doğduğundan beri bana gerçek kardeşim Almila bakar . "

"Aynen o baksın hem bu sayede okula da gitmez onun için de harika olur senden de Kurtulmuş olurum"

"Mendabur surat."

"Manda kılı"

"Eşşek kuyruğu."

"Domuz burnu "

"Babun götü."

"Maymun yüzü."

Annem "yeter ya sizin şu kavgalarınızdan bıktım kaç yaşınızda girdiniz hala çocuk gibi kavga ediyorsunuz ." dedi ve odadan çıktı.

"Abi hadi sende çık uyuyacağım."

"Rüyanda Çağrıyı gör " dedi

"göt görmek isterdim ama zaten hergün seni görüyorum ya yetiyor ."

KAFAMA GÖRE #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin