MAPUSHANE

1.7K 132 38
                                    

Hepinizi çoook özledim şimdi sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

Bölüm şarkısı: Despacito (klip azcık ayıpçılı !!!!)

DORUK'TAN

Cişim  gelmişti. Hemde çok fazla tabi doruk o kadar kolayı içersen öyle olur. Tuvalete baktım çok uzaktı.

Şuan havuzdaydık. Kızlar havuzun ortasında birbirlerine su atıyor ve gülüşuyorlardı Çağrı ile ben ise çok cool bir şekilde havuzun kenarına yaslanmış bir kızlara bakan var mı diye bakıyorduk. Ama çok büyük bir sorun vardı benim çişim gelmişti.

Havuza yapmaya karar verdim sonuçta kim yapmıyordu ki herkes yapardı. Tam işimi bitirmek üzereydim ki Çağrı konuşmaya başladı.

"Alttan ılık ılık birseyler geliyor Doruk işiyo musun sen ? "

"Şişttttt Çağrı belli etme." dedim sus işareti yaparak boşu boşuna kızlara rezil olmak istemiyordum.

"Allah belanı Doruk sen ne kadar igrencsin yaw tuvalet iki adım uzağında iki adım lan."

Aslında doğru söylüyordu ama benim gibi üşengeç bir insan olduğum için o iki adım bana iki kilometre gibi geliyordu.

Çağrının dikkatini dağıtmak için kafamı çalıştırdım. "Çağrı abi şuradaki  çocuk Alara kankimi mi kesiyor ?"

Çağrı direk önüne döndü. "Hani lan Nerede O şerefsiz."

Çağrı bakıp kimseyi göremeyince. ''Yav bi git Doruk ya." dedi ve Savaş ve Atınç'ın yanına içeceklerin olduğu tarafina gitti bende onu takip ettim.

ALARA'DAN

'' Off Off Suzi şu can kurtaranlara bak hepsi taş mübarek."

"Kızım sizin sevgilileriniz var ne yapıyorsunuz."

"Yakışıklıya bakmak sevaptır Suzi "dedi Almila bence de öyleydi.

"Hadi şunları azcık etkileyelim cool olmaya çalışalim yapabiliriz. Şimdi kızlar ilk önce dalıyoruz sonra saçınımızı sallayıp çıkıcaz."

"Tamam kız "dedi Almila

"Yapmayın kızlar sizin sevgiliniz var."

"Birsey olmaz." dedim elimi boşver derecesinde salladım.

Kafamızı suya daldırdım kızlar da aynısını yapmıştı.

Çıktığımda kafamı salladım ama saçlar yüzüme yapıştı.

Yine cool olmaya çalışırken rezil olan bir Alara vardı.

Oradaki en yakışıklı ,sarı saçlı ,mavi gözlü ,baklavalı. kaslı çocuk bana göz kırptı. Bende kafamı eğip şirince gülümsedim.

Ortadaki esmer bomba kafasıyla işaret verdi ve çocuklar bizim yanımıza havuza yürümeye başladılar.

Ama Çağrılar görse ağzına sıçarlar.

Almila " Ne yapıcaz valla bizimkiler görürse fena kavga çıkar."

Suzi " Aman şurada kavga izlerim işte."

"Kavgayı bende izlerim de sorun sonunda çıkacak azarda."

Suzi ben bildim havasına girerek. "Ben size dedim  o çocuklara yuz vermeyin sevgiliniz var dedim."

Çocuklar sonunda yanımıza ulaştılar.

"Meraba kızlar." dedi sarışın olan.

''Meraba." dedim sakince

Birbirimize bön bön baktık konuşacak konu da yoktu ki.

" Burnum akmış mı ? " diye sordum pat diye.

Çocuk burnumu sıktı. "Ne şirin şeysin sen.''

Ve korktuğum şey başıma geldi. Çağrı' nın sesini duydum.

"Bak bakalım sevgilisi de şirin mi? Yada ben senin bir burnunu sıkayım."

"Bir sıksana göreyim." dedi sudan çıkarak çocuk.

Arkadaşları da çıktı 6 tane meteorun savaşı gibi bir şey oldu.

Diger yakışıklılar daha kaslı ve yaşları olgun du kesinlikle daha güçlüydüler.

Kavga etmeye başladılar ama sanki dayak yiyorlardı hele Doruk hiç  bir bok yapmıyordu bizim de devreye girme zamanımız gelmişti.

"Hadi kızlar!!" dedim ve çocukların sırtına atladık.

Esmer bombanın yüzünü tırnaklarım ile çizdim. Sonra görevliler geldi ve bizi ayırdı ama hepimizin durumu vahimdi.

Polisler geldi ve karakola geçtik tatilde bile başımız beladan kurtulmuyordu.

"Noldu çocuklar burda ?" diye sordu polis amca.

"Şikayetçiyiz polis amca." diye bağırdım.

Bana göz kırpan sarışın bomba. "Asıl biz şikayetçiyiz bize saldırdılar abi."

Geçin karakola gidiyoruz orada kim kimden şikayetçi anlarız dediler. Kelepçelediler ve polis arabasına bindik.

Geldiğimizde polis amcaya ne kadar anlatsak da Doruk ve ben işlerin içine edince polis amca akıllanın diye hepimizi içeri attı.

Doruk iki saatir havalara girmiş hapishane ağalığı taslayıp duruyordu şimdi de türkü söylüyordu.

"Mapushane etrafında dikenli teller
Birbirine kenetlenmiş bağlı bilekler
Sağımda sonumda hasret çekenler
Tez gel anam tez gel görüş günümde
Tahammüle hal mi kaldı garip gönlümde"

Çağrı Doruğun kafasına yapıştırdı."Sus lan allah aşkına sus yeter şurada hamam böcekleri can çekişiyor."

Suzi çığlık attı. "Ne burada hamam böceği mi var."

"Ooo sert kızımıza bak hamam böceğinden korkuyor." dedi Savaş gülerek.

Polis abilerden bir tanesi geldi. "Hadi kurtuldunuz birinizin abisi geldi."

"Burada tek abisi olan ben olduğuma göre benim abim geldi canım abim."

Tam kapıdan çıkacakken polis abi beni ittirdi Şu sarışın salak çocukla sen kalıyorsunuz.

Dorukla aynı anda."Neee" diye bağırdık.

"Banane benim abim banane o zman onlar da çıkmıyacak kabul etmiyorum banane."

Dorukta yalvarıyordu."Allah aşkına abi ya gözünün kılcan damarlarını kokorec yaptığım abim."

Polis abi kahkaha attı. "Amirim şunları bir korkut demişti de nasıl tepki verdiniz."

Doruk bağırmaya başladı. "Mapushane yollarından kurtuluyorum gidiyorum heyy."

Birlikte çıktık.

Abim Beste abla ve Atınç bize pis pis bakıyorlardı.

"Size bu kızlara bakın dememiş miydim ben "dedi abim Çağrı'nın üzerine yürüyerek.

Artık sınır falan koymuyorum. Çünkü bence çok saçma bir şey bende okuduğum kitaplarda sevmiyorum o zaman ben neden yapayım çok saçma o sınır şeysini kaldırıyorum ama yine de oy verin lütfen. Neyse bence çok komik ve ekşınlı bir bölüm oldu sizce görüşlerinizi söylerseniz çok memnun olurum.

Allah rızası için oy vote ve yorum.
.
.
.

KAFAMA GÖRE #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin