ÖHÖ ÖHÖ ÖHÖ

1.9K 111 91
                                    

Bölüm şarkısı Justin aşkımdan What Do you mean (Ayıplı bir klip dikkat!)

Hatırlatma:

Abim Beste abla ve Atınç bize pis pis bakıyorlardı.

"Size bu kızlara bakın dememiş miydim ben "dedi abim Çağrı'nın üzerine yürüyerek.

Ama Çağrımın bir suçu yoktu ki.

Çağrı hemen savunmaya geçti. "Abi valla kızlara yavşıyorlardı napalım oturup baksamıydık."

Abim Çağrının sırtına vurup "aferin koçum" dedi

Bu işte hayırlı olarak bittiğine göre abime  kemiklerini kıracak kadar sarılabilirim.

"Abişim Edizabetim Ayıcıgim iguanam gelmiş çok özledim."
dedim ve yapıştım çok özlemiştim cidden.

"Alara abicigim ölücem bırak."

"Tamam tamam ölme bırakıyorum."

Sonra Beste ablaya da sarıldım.

Bende görümcekliğimi yaptım. "Abi zayıfladın mı sen ? Kasların erimiş senin iyi bakmadılar mı sana ?"

Abim anlık kalp krizi geçirdi. Pazularını sıktı "yok yok erimemiş demi çok mu erimiş Alara ?" dedi ağlamaklı sesiyle."

Beste abla elini beline koydu. "Olur mu öyle şey Alara iyi baktım tabi müstakbel kocacıģıma."

Kahkaha attım. "Yok abiciğim erimemişsin hala çok muşmula suratlısın."

Dorukta kahkaha attı ama Almila ona gözleri ile tecavüz ettiğinde susmak zorunda kaldı.

Hadi gidelim o zaman dedik ve abinin koluna girdim de en önemli şeyi unutmuşum. Biz Çağrı ile sevgiliydik aynı odada kalmıştık ve bizim eşyalarımız yanyanaydı en kötüsü abim bunu görünce sevgilimin ağzı gözü kalmazdı.

Artık dayak yiyecektik ne yapalım.

Arabaya bindik bir süre sonra siteye giriş yaptık.

Beste abla "Çok güzel yermiş ya!" abim de hemen aşkına katıldı."Aynen güzel yermiş."

İçeri pansiyona yani eve girdik.

"Hadi Beste ile benim odamızı gösterin de eşyalarımızı yerleştirelim." Abim böyle demişti ama benim adım da Alara ise onları yan yana yatırmazdım.

"Hop hop ne oluyo yatamazsınız siz evlenmediniz daha 2 ay sonra her gün yatarsınız."

Abimın yüzü bozuldu beste ablanın yüzü burustu işte görümcelik budur beee!

"Allah allah küçük kardeşim benim kararlarımı mı sorguluyormuş."

"Yok abiciğim olur mu öyle şey sadece siz birlikte yatarsanız anneme söylerim ve sizin birlikte yatarken olan  fotoğrafınızı atarım." şimdi götleri yiyorsa yatsınlar.

"Başımın belasısın demi."

"Hemde Püsküllü."

Odaları ayarlarladık zaten tatilimizin yarısı oda ayarlamak ile geçmişti.

Abim ile ben, Suzi ile Atınç, Savaş ile Çağrı , Almila ile Beste abla, Doruk' ta yetim evlat gibi tek yatıyordu.

''O zaman ne yapalım canım sıkıldı benim.''

''Eglenmeye mi giysek ? '' Bunu söyleyen abimdi doğrusu şaşırmıştım abim beni öyle yerlere götürmezdi ki. 

'' Emin misin abiciğim ateşin yok demi senin.'' 

KAFAMA GÖRE #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin