Arkadaşlar ilk kitabım yazım yanlışlari olabilir her şey için özür dilerim.
Alaradan
"Offf anne 5 asır daha lutfen"
"Kalk kız okulun ilk günü bugün "
"Anne yaaa istemiyorum okul mokul zengin koca bulacağım ben"
"Son kez kalk diyorum ! Terlik geliyo bak ."
"Tamam anne yeter ki terlik atma kalkiyom ben annem diye" (böğürdüm )
Okulu sevmiyordum ama Almila ile geçen saatler harikaydı.Almila benim en yakın arkadaşım kardeşim . Off laya sıkıla sıkıla formalarımı giydim saçımı örüp arkadan topuz yaptim(multide var) ve kahvaltıya geçtim. Annem beni okula bıraktı.
"Anneme camdan kızını ateşlere atıyosun dedim "güldü (anca gül hihi ) sus hüsniye seninde annen o aaa neyse okula girdim ve Almilayı gördüm Almila ile sarıldık ibne 1 aydır tatildeydi gorüşemiyorduk.
"İbne sen bensiz 1 ay tatil nasıl yaparsın."
"Valla çok harikaydı yakuşuklu yakuşuklu çocuklar ."
Almila ya dönüp dil çıkarıp cok "harokaydok yakosoklo yakosoklo cocoklor ." dedim
Orda bir kalabalık oluştu oraya gittik (bütün sürtük kızlar toplanmış toplanmış ahey ahey ahey) oraya baktığımda taş gibi bir çocuk oha lan Almilayla bir süre bakıştık sonra
"Bu çocuk bize bakmaz diye ordan ayrıldık."
Kantine inip kahve içtik. Almila ile biz ayrı sıflardaydık sınıfa geçtim en arkaya tek başıma oturdum ve o taş çocuk geldi.
Çağrıdan
Yeni okuluma girer girmez sürtük kızlar başıma toplandı.tamda tahminim gibi tabi bu kadar yakışıklı olunca ayyy çok mu mütevaziyim .Sınıfa girdiğimde tek boş yer o maviş cücenin yanıydı yanına oturdum . Bana dönüp baktı ve hiç birşey olmamış gibi geri döndü
"Sessizce oturacağın başka yer yokmuydu?"dedi
"Başka kızlar yanlarına oturmam için can atıyor . "
"Ne kadar salak kızlarmış diye tısladı."
"Sende beni istemeyecek kadar salaksın ."
"Öffff egooo yığını "
"Hihihuhu öyledir öyle "
Matematik dersinde hocanın anlattıkları chanabunca gibiydi. (Yaa baba sen zenginsin beni niye okula yolluyon baba parası yiycem ben )
Yanımdaki maviş cüce kafasını koymuş uyuyodu.
İbnelik time. Kalemi aldım alnına Çağrının yanında oturan şanslı salak yazdım kendi kendime kahkaha atmamak için zor tuttum .
Zil çaldı daha adını bilmediğim ibnelik yaptığım kız .
Tuvaletten çıktı ve bağırmaya başladi bende kahkahalarla gülüyordum.(biliyorum gülünce çok yakışıklı oluyorum)
Kız bana geldi ve bir yuruk attı oha bukız niye bu kadar güçlü bide cüce olucak )
Alaradan
Adının Çağrı olduğunu kötü bir deneyimle öğreniğim yakuşuklu bana bakıp gülüyordu . Bende nasıl yapdığımı bilmediğim bir şekilde yumruk attım nasıl attıysam benim elim acıdı.
En son gördümde yerde kıvranıyordu.
Tenefüs bitti derse geçtik yanıma öküz uyuz pislik ego oturdu. Bana dönüp
"Adın ne ?İçinde hulk bulunan maviş gözlü cüce dedi."
"Kıkırdadım Alara. adını igrenç bir şekilde ögrendiğim sıra arkadaşım dedim ve el sıştık ."
Ben bu çocuğu sevmeye başladım . En azından komik çocuk derslerde canım sıkılmaz tarih dersinde hocanın dedikleri hikaye gibi geliyordu uykum geliyo hayir gelme uyku yanımda bu ibne varken uyuyamassın .
"Çagrı bana döndü ve uyu bu seferlik bir şey yapmıycam."
Bende kendimi uykunun kollarına bıraktım .
Nasıl uyuduysam son ders zili çalmıştı Almila başımda bekliyip beni uyandırmaya çalışıyordu.Ama başımda bekleyen tek Almila değildi Çağrı mı?
"Artık kolumu bıraksan diyorum .Biliyorum çok harika kolum var ama hep salyalarını akıttın."
Hemen çantamı toparlayıp Almila ile birlikte çıktık.Eve gidene kadar Almila sınıflarındaki tatlı çocugu anlattı.Banada bin tane soru sordu.
O çocuk kim?
Adı ne ?
Niye senin yanında oturuyor?
Tenefüste niye bağırıyordun?
Bir tane daha soru soracakken "yeterrr" diye bağırdım (lan ben Almilaya yeter diye mi bağırdım aha sıçtım hüsniye ne yapcaz şimdi bu aralar fazla yeşilçam izliyorum galiba )Almila'dan
Alara yeter diye bağırdi (alara bana yeter diye bana Almilaya en yakın kankistosusuna kardeşine bağırdı) sonra küçük emrah bakışı attı dayanamadım
"Gel buraya şapşaloz"
Eve gidince İlknur teyze klasik okulun ilk günü soruları sordu . İkimizde kaçamak cevap verince terlikten zor kurtuldum vallahi artık ilknur teyze benide kızı gibi gördüğünden terliklerinden kaçışım yoktu.Bir yandan yemek yiyip bir yandan da Alarayla akşam ne yapsak diye konuşuyorduk.
İlknur teyze "akşam Nesrinle biz opereya gidicez Alarayla uslu uslu oturun belki Bestede gelir abiniz zaten burda "
Alarayla ikimiz aynı anda "opera mı? "
"Şiiiist susun kız dedi İlknur teyze " terlik korkusu sustum.Çağrı'dan
Aşkım diye bir ses duydum.
"Doruk lan sen misin ?"
"Tabi aşkım başka birini mi bekliyordun yoksa beni aldatıyomusun!"
"Birincisi ben senin aşkın değilim.İkincisi sen hala niye evinde değilsin ? Üçüncüsü biz seninle neden aynı havayı soluyoruz?"
"Biz seninle kari koca olduğumuza göre senin yerin benim yanım ,benim yerim senin yanın olduğuna göre bu cevap bir ve ikinci sorulari cevaplıyor.üçe gelirsek espirili kişileri çok seviyom ,iyiki benim kocamsın .
" siktir go Dorukk diye böğürdüm yaa ingilizcen yok mu ? Siktir git işte yoksa köpeği getiririm."
"Tamam abi gidiyorum abi ,büyüksün abi diye bağırmaya başladı " kapıyı açtı bana "öptüm aşkitom "dedi (bana öptüm aşkitom )dorukk diye bağırdım ayaklarını götüne vura vura kaçtı.
Aklıma maviş cüce geldi çok bücür ve tatlıydı boyu kısa olmasada yinede cüce diyodum
(Aaa ne diyosun Çağrı onu düşünme Çağrı senin Çisilin var Çağrı) Çisil demişken Çisili aradım acaba buğünki maçı nasıl geçmişti.
Çalıyor
2.çalıyor
3. Çalıyor
4.çalıyor ve kapattım bu bok kafalı niye açmıyor şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAMA GÖRE #wattys2018
HumorHayatı doyasıya yaşayan yüzünden gülümsemesi eksik olmayan bütün yakışıklı ünlülere hayran olan bimden takılan Alara ve Kıskanç öküz odun seven ama sevdiğini söyleyemeyen egosu boyunu aşan en önemlisi sevdiğini adam gibi seven Çagrı ve onların saz a...