YALNIZLAR BENİM GİBİ OLUR

2.3K 136 34
                                    



bölüm yarım bir şekilde yayımlanıyor birçok kez yayımlamayı denedim ama olmadı sinirlerim bozuldu.

BU BÖLÜMÜ ÇOK SIKIŞIK BİR ZAMANIMDA YAZDIM NASIL OLDU BİLMİYORUM İNŞALLAH GÜZELDİR.YARIN MATEMATİK SINAVIM VAR BANA ŞANS DİLEYİN SINAVIM OLDUĞU HALDE BÖLÜM ATTIM.


Bölüm şarkısı: Justin Bieber Let Me love You şarkıya bayılırım da.

 Shawn Mendes Mercy' de dineyebilirsiniz.

Hatırlatma:

"Savaşa güvenme ."

"Sana mı güveneyim ?"

"Ona zamanında sen karar vereceksin." dedi ve gitti bir bokluklar vardı ama hadi hayırlısı.

Eve hızlı hızlı bir şekilde yürüyordum. Almilayı da hiç görmemiştim belki de görmek istememiştim.Ama çok özlemiştim ben ondan ayrı kalamam ki.

Eve doğru yürüyordum ama kafamda milyon düşünce vardı. Biri kolundan tuttu acaba kim????? Hangi allahın sümüklüsü acaba?

"Alara"

"Savaş"

"Alara"

"Ne var lan ne ?"

"Şey" elini ensesine götürdü ve o ovuşturdu şu an çok tatlı ve cool görünüyordu deri ceketi çok mükemmel ya.

"Ney?"

"Sadece birlikte yürüyelim mi diyecektim."

"Yürü işte yanımdan Allahın yolu bunun için mi iki saatir kıvranıyorsun."

Eve doğru birlikte yürüdük ne o konuştu ne ben konuştum apartmanın önüne geldiğimizde yana doğru döndüm.

"Seni özledim." Bana dedi bana tövbe fesat anlayacağım şimdi.

"Şu an dibindeyim Savaş neyimi özleyebilirsin ve ayrıca özlemen için beni tanıman gerekiyor ve sen beni tanımıyorsun." bu cümleleri aşırı sitemle kurdum ne diyordu sahi bu çocuk.

"Yani öyle demek istemedim ..." hafifçe Dudağını ıssırdı ve bu hareketiyle aşırı çekiciydi şimdi farkettim de bu çocuk çok yakışıklı. "Eski neşeli gülümseyen hallerini şimdi somurtuyorsun."

"O zaman senin için bir kere gülümseyebilirim." Ve dişlerim görünecek biçimde kocaman gülümsedim. Açıkcası bunu neden yaptığımıda bilmiyordum.

"Dünyanın en güzel manzaralarına eş değer."

Ne diyeceğimi bilemiyorum bugün sanki bu çocuğa çok taviz verdim.Evet evet ben bu çocuğa çok taviz verdim.

"Teşekkür ederim abim beni bekliyor bay bay." dedim ve el salladım.

"Bir dakika" dedi ve dudağımın kenarını öptü benim dudağımın kenarını öptü. Kıçımın kenarı hayır!

Bana bu bakışları atmamlıydı ayakkabısına bakıyor ve ayağını sallıyordu ki abimin işte kavga geliyor sesini duymadan önce balkondan bize bağırıyordu.

"Ebene kayıcam oğlum senin kaçma ağzına sıçıcağım geberteceğim  seni."

''Savaş çabuk kaç çabuk dövecek seni ." Şuan öyle bir durumdaydım ki öpücüğü düşünecek durumda bile değildim ve sanırım iyi hissettirmişti duygularımı ölçemiyordum.

KAFAMA GÖRE #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin