SEN KİMSİN ?

2.5K 147 9
                                    


Bu bölümü internetini kullandığım canım arkadaşım ireme İtilaf ediyorum. SelcanIrem5

aralar cidden çok zorlanıyorum evde intranet yok ve derslerim çok ağır elimden geldiğince hızlı bölüm paylaşmaya çalışıyorum . Cidden geciktiğim için çok özür dilerim.

Hatırlatma:

"Almila kanka kahvaltılar senden yemesi benden ."

"Herkes bana yardım edecek ." dedi

Almila'dan

Dün akşam konuştuktan sonra herkes uyumuştu sabah kalktığımızda neredeyse Doruk ile düğüm olmuştuk çok deli yatıyordu evlenince ne olacak acaba . Evlenmek nereden çıktı şimdi acaba. Ayy evlenince ne güzel olurdu ama birde çocuğumuz olsa böyle küçük küçük sarışın Doruklar .

"Ne oldu kanka çok düşüncelisin bugün." Ahh neler düşündüğümü bir bilsen kankacığım.

"Hiç öyle kahvaltıda ne yapalım diye düşünüyordum."

Alaranın telefonu çaldı . Uzun bir süre konuştu. Sonra kapı çaldı.Kapıyı Dorukaşkem açtı.

"Sizin ne işiniz var yine evde bende çok duruyorsunuz lan evde." diye böğürdü.

Canım aşkem hiç mahçup olmamış bir tavırla. "Ne yapalım annen yemekleri çok güzel yapıyor bizi de çağırıyor bizde geliyoruz" dedi.

"Iyi koçum yiyin ." dedi ve aşkımın sırtına bir tane geçirdi.

"Abi valla söyle vurma bir gün ciğerlerim ağzımdan çıkacak ."

İkisi aynı anda kahkaha attılar. Gülmekte ne çok yakışıyor aşkuşuma.

"Heyyyyyyyyy millet toplanın yemek yapıcaz." diye bağırdım.

Alara muhtemelen diş macunlu ağzıyla "Dişlerimi fırçalıyorum." dedi ama o daha çok anırdı.

"Ben şuna bir bakayım siz önlükleri giyin şimdi bu kaçmaya çalışır."

Dorukta evde Çağrıyı arıyordu . "Çağrıkuşum neredesin ? "

Banyoya uçtum bizimkiler Çağrı ile Alara birbirlerine köpüklü ağızlarıyla bakmışlar diş fırçalıyorlar bunlar aşık valla ya. Bunları benim ayarlamam lazım ÇAĞAL çifti ne güzel oluyor .

Diplerine kadar girip birden "hadi yaaa çabuk olun "diye bağırdım çünkü kanka olmak bunu gerektirir.

Aynı anda musluğa doğru eğilince kafaları tokuştu tabi bende kahkaha attım.

Doruk hala evin içinde Çağrıyı arıyordu.

"Çağrı yüreğim dayanmıyor neredesin ? " Banyoya bakmamıştı ornitorenk kılıklı şempanze.

Çağrı Dorukaşkeme bir tane yapıştırdı. "Burdayım lan ne evin içinde böğürüyorsun."

"Vurma aşkıma "dedim ama sanırım sıçtım çünkü ben mal salak geri zekalı ben Ediz abinin olduğunu unuttum. Ben durmuş gözüm kapalı onun tepkisini beklerken o beni hiç takmadı belki duymadı çünkü Fenerbahçe maçını izliyordu. Büyük ihtimal dünde maça gitti onun için eve gelmedi. İçimden büyük bir Ohhh çektim.

"Yaaaa açlıktan öldüm hadi yemek yemeyecek miyiz ? " Kolaysa yapın Alara hanım.

"Şartımı biliyorsunuz hep birlikte yapacağız."

KAFAMA GÖRE #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin