P.o.v. BellaBieeeep bieeep bieeeep!
Grr waarom is school altijd zo vroeg in de ochtend ik bedoel, meisjes hebben sowieso meer tijd nodig om omtekleden hun haar tedoen en makeup enzo. Dus moeten meiden ook nog is vroeger opstaan het fk 6 uur!P.o.v. mam
"Bella kom nou uit je bed daalijk kom je telaat te laat op school!"
P.o.v. Bella
"Jaahaa! Ik kom al!"
Eerst even douchen en daarna aankleden en eten makeup en wat een vrouw allemaal nog meer moet doen in de ochtend.
Skip douchen
Hmmm.. wat zal ik aantrekken het is niet heel warm dus ik doe mijn crop top aan met zwart witte strepen met een vest en een zwarte skinny jeans.Op school
P.o.v. Bella
Ik loop naar de administratie en vraag waar ik naartoe moet. "Naam!" Zei ze pittig grof. "Bella Ross." Zeg ik er een beetje geschrokken achteraan. Maar dan zegd ze snel "klas A5 lokaal 01.33." "Oke dankuwel".Zeg ik dan. Als ik de klas binnen kom zie ik dat nog niet iedereen binnen is er missen precies 4 stoelen. En dan gaat de bel we zitten bij nederlands urg! ik haaaaaaat nederlands, ik bedoel maar we spreken de taal toch al. Terwel ik in mijn eigen gedachten verzonken ben word er gezegd dat ik naar voren moet komen. Maar dat hoor ik pas nadat ze me al 2x heeft geroepen.... "O o sorry"en loop met een rood hooft naar voren. De docent vraagd of ik iets over mezelf wil vertellen...." Uhm oke" zeg ik onzeker "uhm hallo ik ben Bella Ross ik ben 17 jaar en ik kom uit Zuid-Holland". Als ik klaar ben loop ik snel weer naar mijn plek en als de les begint rennen er vier jongens naar binnen......
MAAR M-MAAR DAT ZIJN ....hoi mensjes die dit lezen dit was mijn eerste deel ik weet het een beetje kort maar he het is mijn eerste deel ojaa en trouwens wie zouden er nou binnen rennen CLIFHANGER! Hehehd.
JE LEEST
I'm FINE!!{voltooid}
FanfictionBella is niet een allerdaags meisje ze is nog jong en heeft dingen meegemaakt die niemand wil meemaken maar toch weet ze het goed te kunnen verbergen als ze weer naar een nieuwe school gaat zit jeremy en de rest van de squad bij haar in de klas en z...