papa!

408 13 1
                                    


Pov bella

Ineens gaat de deur met een zwaai open, en wie staat daar mijn vader! Ik wil weg rennen maar hij pakt me en slaat me en schopt me tot ik bewusteloos raak...
Mijn bloed eigen vader ookal slaat hij me en schelt hij me uit het is en blijft mijn vader. Toch? Ik ben dan wel bewusteloos maar ik kan nog wel horen en denken ik hoor dat hij me uitscheld en me nog naschopt....

Pov jeremy

Ik ben eindelijk klaar met mijn huiswerk en dan hoor ik gegil in het huis van bella ik wil er naar toe maar doe het toch maar niet dus ga ik mijn video editten als ik klaar ben is het etens tijd
Skip eten
Nu even douchen en youtube.

Pov bella

Ik word wakker door mijn moeder die huilt. "Mam i-is hij e-weg?" Ja lieverd hij is weg" en ze geeft me een knuffel "ik ga naar bed". "Maar lieverd je moet nog eten." Heb geen honger." Ik loop naar boven en ga onder de douch en dan zie ik pas dat ik een blauw oog heb. "Fk ik heb morgen school!" Schreew ik door de kamer en val op mijn bed en val in slaap.

De volgende dag

Fk! Ik heb me verslapen ik ren naar de inloopkast en trek mijn kleren aan en ren zonder te eten naar mijn fiets en fiets naar school. Ik heb een pet op om mijn oog te ver
bergen als ik op school ben haal ik een telaat briefje en loop naar wiskunde.

Pov jeremy

Waar is bella het is haar 2de dag en nu al te laat. Maar dan komt ze binnen ze heeft een pet op ze weet toch dat dat niet mag in de klas k kan haar ogen niet zien ik snap niet waarom er spoken allemaal vragen door mijn hoofd. "Bella!" "Je mag geen pet op in de klas doe hem af!" Zegd de docent boos.

Pov bella

"Waarom eigenlijk niet?"
"Ik bedoel ik ben toch niemand tot last!" Nu is het genoeg!" Hij loopt naar mij toe en trekt mijn pet van mijn hooft en ik bedek snel mijn gezicht. Fk niemand mag zien dat ik een blauw oog heb dan gaan ze vragen stellen.

Pov jeremy

Waarom bedkt ze haar gezicht? Na de lessen loop ik naar haar toe en vraag wat er is. "Wat is er bella?" Niks."
"Jawel ik zie dat er iets is"
I'm fine!!" Zegd ze boos maar ook bang. Ik haal voorzichting haar hand weg en zie dat ze een blauwoog heeft. "Bella wat is er gebeurt!?" Niks" en rent weg...

Pov bella

Waarom wil hij me helpen ik ben maar een simpel meisje. Ik fiets naar huis en ren naar mijn kamer en ga mijn huiswerk maken...

Pov jeremy

Als ik verbaast op mijn kamer kom zie ik dat bella in haar kamer is ze maakt huiswerk . Haar bureau staat recht voor het raam en ik zie haar blauwe oog. Ik snap niet wat er is ik wil het weten vind ze me niet aardig of is er iets anders. Ik wist wel dat ik naar haar moest komen toen ik een gil hoorde. Ik ben soms zo'n watje! Ik wil haar helpen ik vind haar leuk maar dat weet zij niet......
Ik schrijf iets op een klatblok en hou het voor het raam. Er staat dat ik graag haar nummer wil. Als ze opkijkt begint ze te schrijven en houd haat tel nummer om hoog. "Yes!" Oops dat zei ik dat hard op ? Nu ik haar nummer heb ga ik haar appen terwel ik naar der kijk door het raam

Gesprek tussen bella en jeremy.

Jeremy: ga je me nog vertellen hoe je aan dat blauwe oog komt?

Bella: waarom wil je dat zograag weten?

Jeremy: omdat ik gister ineens een gil hoorde was jij dat?

Bella is offline

Als ik door het raam kijk zie ik dat ze huilt. Ik ga haar bellen.....
"Bella?"  Mag ik naar je toe komen?"

Als ik geen antwoord krijg zie ik dat haar kamer door open zwijt en dat er een man naar haar toe rent en haar slaat en schopt en naar haar schreewt als hij weg rent ligd ze op de grond. Ik ren naar beneden naar haar huis de deur staat nog open ik ren naar haar kamer en help haar.

Nou zeg wat gebeurt en nou allemaal dit word me teveel nee grapje maar ik heb wel 800 woorden jeej

I'm FINE!!{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu