stommemie

165 8 2
                                    

Pov bella
Wat zegt ze wat heeft iris nee dat kan niet ik probeer me zelf wakker te knijpen het lukt niet. Ik staar voor me uit en er rolt een traan over mijn wang. "Weet u dat zeker u bedoelt vast een andere iris niet onze iris onze iris is kern gezond!" Ik word vast gehouden door jeremy.  ik kan het niet geloven iris is ziek en niet zo'n beetje. "Ssst bella rustig maar het komt goed." Zegt jeremy. Ik ben er klaar mee hij zegt altijd dat het goed komt. "Nee jeremy dit komt niet goed jij zegt altijd dat het goed komt maar weetje het leven komt niet altijd goed vooral bij mij niet." En ik ren weg de weg over naar mijn eigen huis. Ik ben er al lang niet meer geweest ik val op bed en moet heel hard huilen. "Waarom ik heeft de wereld een helel aan mij ofzo ik kan er niet meer tegen miss wil iedereen mij pijn doen omdat ik het ben voor de lol. Ik ben er klaar mee dus waarom zou het nog zin hebben ik sts op en loop naar de badkamer jer is niet eens achter me aan gegaan zie je wel niemand geeft om me alles was nep. Ik kijk in de spiegel. "Vaarwel wereld." En pak uit een la pillen ik wil ze allemaal innemen dan heb ik geen pijn meer dan is alles vregig en dan zie ik mijn moedrr weer. Ik wil ze innemen maar krijg het potje niet open ik raak in paniek ok krijg het niet open "kom op ga open fk ga open!!!"

Pov jeremy.
Bella werd boos en rende weg ik zit nu in de auto en kijk of ik bella ergens zie. Ik heb link daar achter gelaten want dan kon hij bij iris kijken. Ik denk na waar bella zou kunnen zijn en kom er achter daf ze miss in haar eigen huis is ik doe de deur open want de sleutel zit er nog in dus ze is wel hier. "Bella!!" Ik loop naar boven en hoor gegil en gehuil het komt van de badkamer om doe de deur open.....

Pov link
Ik mag naar iris ik loop naar binnen en zie haar liggen mijn lieve mooie nu kwetsbare iris het is raar om haar zo te zien. Ze is aan het slapen ik zit naast haar. Ineens komt er een zuster binnen. "Jongeman bezoekuur is voorbij u moet naar huis." Oke." En ik kijk nog een keer naar iris en loop dan de kamer uit terweil ik naar buiten loop rolt er een traan over mijn wang.........

Srry voor het korte hoofdstuk maar ik wou dat jullie oets te lezen hadden. Ik hoop dat jullie mijn boek leuk vinden want ik zit bijna op de 300 reads!! Jeej
Klap on mijn handen als een zeehond.

I'm FINE!!{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu