iris

175 9 1
                                    

Pov iris
Ik schrik en link begint me zonder genade te kietelen. "LINK STOP PLS!!"  nee echt niet!!" GENADEPLS IK KRIJG GEEN LUCHT!!"  Oke oke ik stop maar op een voorwaarde, ik wil een kusje." Ik geef hem gouw een kusje en ren naar de badkamer om me te verstoppen maar ineens word ik misselijk en moet ik overgeven. Ik doe het zo stil mogenlijk zodat link het niet kan horen  ik heb geen zin dat hij achter me staat en niet weet wat hij moet doen. Ik loop naar link en zeg dat ik naar bed ga als ik boven ben bel ik bella

Gesprek met met bella

Me: bella?

Bella: o hoi iris dat is toevallig ik wou jou ook net bellen om te vertellen over ja eh je weet denk ik wel....

Me: o daar hebben we het tijdens het shoppen wel over. Maar ik weet toevallig dat jij veel weet over gezondheid dus ik moet je iets vragen. Ik was met link aan het stoeien en toen hij me los liet moest ik ineens uit het niets kotsen weer jij miss waarom?

Bella: u miss heb je iets verkeerds gegeten ofzo ik zou geen zorgen gaan maken maar ik wil morgen toch even kijken.

Me: oke thxx bella ik dacht dat het iets ergs was. Maar ik moet gaan ik ben moe doeg!

Bella: oke oke doeg lieffie!!

Einde gesprek

Pov bella
"Wie was dat bella?" O dat was iris." O oke."
Wel raar het is pas half 8 en iris is moe miss is er toch iets aan de hand ik bedoel iris en vroeg slapen dat hoort niet bij elkaar maar ik denk dat ze gewoon iets verkeerds heeft gegeten. Maar goed wat was ik ook al weer aan het doen. Ach ben het vergeten.

Pov jeremy
Het nu kwart voor 8 en bella doet normaal maar hoelang (wow dit klinkt echt duister hehe) hoelang duurt het voordat ze weer breekt en wat als ik dan te laat ben. Dat zal ik me zelf nooit vergeven. "Bella kom eens?" Wat is er jer?" Nou ik wou je wat vragen ik vroeg me af of jij met mij op een e een date wilt??" Ik kijk haar heel doordringent aan. "Eh jer maak je een grapje natuurlijk wil ik dat!" Maar wat wil je gaan doen dan?" Wat dacht je van uiteten?" Ja!"

We zitten in de auto opweg naar een erg goed restaurant waar ik de naam van ben vergeten echt hoor ik ben echt zo slecht in namen ik ga hier echt problemen mee krijgen. "Bella waar had jij het eigenlijk over met iris?" Ik kijk haar aan en zie dat haar gezicht sirrieus word. "Ze zij dat ze uit het niets moest overgeven en dat ze erg moe was maar iris is nooit snel moe en zij was bang dat het iets ernstigs was maar ik zij dat ze zich geen zorgen moest maken maar dat doe ik wel ik heb tegen haar gelogen en en en....." sssssssst bella het is heus niks ernstig het vast een buikgriep ofzo." Zeg ik terwel ik tijdens het rijden een hand op haar been leg.
Skip auto reis

"Een tafel voor 3 alstublieft."
Zeg ik terwel ik mijn naam zeg een naar het tafeltje begeleid wordt door de over. "Bella jij mag zeggen wat we gaan bestellen." Als we vestelt hebben rant link ineens naar ons toe hij lijkt in paniek. "Wat is er link?"

Eh dat is lang geleden srry ik nou ja school he fk vwo maar wat is er met iris en waarom is link in paniek dat lees je in het volgende deel XD

I'm FINE!!{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu