Pov jeremy"Hallo wie is daar?" Zeg ik een beetje geschrokken.
Pov onbekent
"Bella ben je hier?"
Pov bella
Is dat....."MARK!" Mark wat doe jij nou hier?" Jij zat toch in het afkickcentrum?" Toen hij binnen kwam zag ik dat hij drugs had gebruikt. "Jer kom nu we moeten hier NU weg!!" Bella kom naar mijn huis" zegt jeremy snel en ver baast. We rennen langs Mark en dan snel naar buiten naar jers huis. Als we in jer zijn huis zijn ga ik op zijn bank zitten en staar voor me uit.
Pov jeremy
"Wie was dat en waarom moesten we zo snel weg van hem?" I-is hij je vriendje?" Wedden dat dat haar vriendje is tuurlijk heeft ze een vriendje ze is net een model. "Nee het is mijn broer" zegt ze teleurgesteld. "We moesten zo snel mogenlijk weg omdat hij verslaafd is aan drugs en als hij drugs heeft gebruikt dan word hij heel agresief" o gelukkug is het niet haar vriendje maar haar broer jer hou op je moet haar steunen. "J-jer mag ik hier vanacht blijven ik ben bang dat ze terug komen?" Ja tuurlijk mag dat we hebben toch weekend"
Pov bella
"Weltrusten " weltrusten bella" zei hij slaperig how cute mijn moeder is thuis dus heb ik haar een appje gestuurd dat ik bij jer blijf slapen ik voelde me weer een beetje vrolijk in een lange tijd en dan val ik in een diepe slaap. En krijg een niet zo'n
Fijne droom.
Pov jeremy
Als ik wakker word door iets is het bella ze schreewt. "Bella wat is er!?" Als ik beter kijk zie ik dat ze een nachtmerrie heeft dus probeer ik haar wakker te maken "Bella word wakker! Het is niet echt!" Bella!!" Dan word ze wakker helemaal in de war staard ze me aan. "Je had een nachtmerrie". Zeg ik terwel ik haar een knuffel geef. "M-maar het leek zo echt jer" ze trilt nog een beetje van de schrik. "Zullen we morgen iets leuks gaan doen?" Vraag ik aan haar. "Dan heb je wat afleiding." "Eh ja lijkt me leuk, maar wat dan?" Dat zien we morgen wel oke?" Zeg ik en geef haar een kusje op haar voorhoofd. "Kom maar naast mij liggen bella." Dan kan ik je sneller wakker maken als je weer een nachtmerrie hebt, oke?" Ja oke" zegt ze erg verlegen. Als ze naast mij ligt geeft ze mij een knuffel en valt ze in slaap. Ze is zo lief als ze slaapt en terwel ze slaapt aai ik haar haar.
Volgende ochtend
Pov bellaAls ik wakker word lig ik naast het bed. Hmm ben vast uit bed gevallen. En als ik opsta kijk ik naar jeremy hij is schattig als hij slaapt. Ik ga naar zijn badkamer om te douchen. Best ironies he ze noemen het een badkamer terwel niet alle mensen een bad hebben. Ha grappig. Als uk klaar ben met douchen kleed ik me aan en ga weer naar jers zijn kamer.
Pov jeremy
Als ik wakker word zie ik bella naar me staren ze heeft nat haar cute. "Waarom staar je naar me?" Zeg ik lachend.
"Je bent schattig als je slaapt". Zegt ze blozent en ik moet ook blozen. Daar zitten we dan elkaar aan te staren en te blozen.
Pov bella
"Maar wat gaan we vandaag doen?" Ik hoop een film of zwemmen of iets anders leuks. "Wat dacht je van zwemmen?" Zei hij terwel hij naar benden loopt om te douchen. Als hij klaar is met douchen. "Ja dat lijkt me erg leuk heb al lang niet gezwommen" nou dan doen we dat". Zegt hij.
Als we bij het zwembad zijn
Pov jeremy
Ik hoop dat ze het leuk zal hebben want ik heb nog een verassing. Als wr aan het zwemmen zijn zie ik dat ze niet heel goed kan zwemmen het is schattig want ze sparteld een beetje dus ondersteun ik haar ze zit op mijn knie en ze kijkt naar de duikplank. "Kom jeremy " en ze rent naar de duikplank. Als ze sprinkt maakt ze 2 salto's en land precies goed. "Dus salto's kanje wel maar zwemmen ho maar. Zeg ik lachend.
Pov bella
"Oke jer nu jij maak ook een salto, als je dat kan teminste."
Als hij sprinkt doet hij een bommetje zodat ik helemaal nat word. "JIJ BENT ECHT DE NARE MUN!" En ik zie dat hij helemaal in een deuk licht.
Pov jeremy
Ik lig in een deuk van het lachen. Maar dan denk ik aan de verrasing die ik voor haar heb. "Bella ik heb daalijk een verrasing voor je." Echt!"" Vertel vertel vertel......
Wat is de verrasing nou ik wil het weten
Owacht ik weet het al maar jullie niet ik ben echt de nare meid hehhe pls laat je stem achter xD
JE LEEST
I'm FINE!!{voltooid}
FanfictionBella is niet een allerdaags meisje ze is nog jong en heeft dingen meegemaakt die niemand wil meemaken maar toch weet ze het goed te kunnen verbergen als ze weer naar een nieuwe school gaat zit jeremy en de rest van de squad bij haar in de klas en z...