Pov bella
"Eh wat is er jeremy ik heb niks gedaan." Jewel kijk dan naar je arm!" Zegt hij erg bezorgt. Ik kijk naar mijn arm ik zie een grote snee en er komt heel veel bloed uit....
"Eh jerrrr!! Pak snel een doek uit de wc!" Zeg ik terwel ik al weer duizelig word jer komt snel terug. "Hier maar wat ga je er mee doen ik ben hier niet goed in zegt hij met grote ogen. Als ik probeer het teverbinden word alles weer zwart...."bella!!!" Ik weet niet wat ik moet doen bella!!!"Pov jeremy
Uhm oke oke geen paniek jer je kan dit je moet gewoon rustig blijven. Je hebt je ehbo gehaald. Oke hoe groot is de snee. Uh groot! Pak een druk verband. Heb ik niet!! Paniek!! Nee jer rustig blijven. Oke pak een theedoek en bind hem strak om haar arm zodat het bloed stopt met stromen. Oke gedaan ik loop nu snel naar de keuken om een gals water te pakken voor als ze wakker word dat ze goed moet drinkenEven tussendoor hoor maar dit is jers zijn gedachten die in discussie is met zijn gadachten ik dacht om verwarring te verkomen.
Pov bella
Ik word langzaam weer wat sterker en ik word wakker. Als ik mijn ogen open doe lig ik in de armen van jer zijn gezicht is betraand. "Jer het is goed ik leef nog." Dan moet hij huilen van geluk en geeft me een zoen ik zoen hem ook en zo liggen we nog een tijdje. Als ik me terug trek. Kijk ik in zijn mooie ogen en moet ik lachen. "Wat is er doe ik iets verkeerd?" zegt hij verbaast. "Nee nee maar wat heb je met mijn arm gedaan het lijkt wel een berg zo dik heb je het ingepakt." Ja sorry mijn ehbo is niet meer wat het was." En ik was een soortvan heel erg in paniek." Zegt hij lachend. En ik geef hem een kusje. "Maar even sirri blijven we de hele avong zo liggen of help je me nog overijnt?" Zeg ik terwel ik probeer op te staan. "Oke maar wat gaan we nu doen?" Vraag ik terwel ik een glas water drink. "Wat dacht je van naar mijn huis gaan en een film kijken ofzo?" E nou ik wil hier blijven jer dan kan ik nog een beetje afschijd nemen." Zeg ik terwel ik naar mijn moeders bed kijk. "Ja tuurlijk dat is goed maar eerst moeten we wat gaan eten." Zegt jer terwel hij mij optilt en naar beneden tilt. "Oke jer maar we gaan niks bestellen we gaan koken." Zeg ik heel volwassen maar probeer toch mijn lach in te houden. "Eh oke?" Zegt hij een beetje op een wtf toon. "Kom dat word leuk ik ga de groente snijden en jij zoekt een leuke film uit en zet drinken neer." Zeg ik terwel ik alle spullen uit de keuken haal.
Tijdens koken
Ik sta de groente te snijden en jer staat achter me een geeft me kusjes. "Jer zo kan ik toch niet koken." Zeg ik lachend. "Oke oke ik zoek wel een film uit." Zegt hij terwel hij mij nog 1 kusje geeft. Als ik klaar ben met koken. Zet ik het op de kleine tafel voor de bank en pak een deken uit de la. "En welke film gaan we kijken??" Zeg ik terwel ik een hap van de salade neem. "Ik had de hungergames uitgekozen is dat goed?" Ja dat is goed ik hou van die films."
Tijdens de film
"Bella die salade is echt lekker." Zegt jer met een volle mond. "Nou dankje." En ik geef hem een kusje.
De film is afgelopen. En ik loop naar de keuken om afte wassen maar jer houd me tegen. Nee nee jij gaat niet afwassen dat doe ik morgen wij gaan nu slapen." Zegt hij sirri. "Oke?" Ik loop naar boven en trek mijn joggings broek en een shirt aan en klim in mijn moeders bed. "Ze is echt weg." Zeg ik terwel ik naar het raam staar.....Hey dit was er weer een dit is miss niet echt een spannend einde maar maak je geen zorgen het word heus nog spannend.
JE LEEST
I'm FINE!!{voltooid}
FanfictionBella is niet een allerdaags meisje ze is nog jong en heeft dingen meegemaakt die niemand wil meemaken maar toch weet ze het goed te kunnen verbergen als ze weer naar een nieuwe school gaat zit jeremy en de rest van de squad bij haar in de klas en z...