iris en link

191 10 1
                                    

Pov bella
"Bella wat is er?" Ik zie dat ze schrikt en haar arm verbergt. "Bella laat je arm eens zien." Ze loopt heel langzaam naar me toe en doet haar mouw omhoog. Allemaal kleine sneedjes.... "bella waarom?!" Zeg ik terwel er een traan over mijn wang. Zze zegt niets ze kijkt naar beneden. "Bella kijk me aan doe je dit omdat je bij je moeder wilt zijn?" Ze knikt ja en er valt een traan op de grond. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. "Bella blijf nou bij mij ik beloof je dat het minder pijn gaat doen." Dan kijkt ze me aan en krijgt een lieve kleine glimlach op haar gezicht en knuffelt me terug. Zo staan we een tijdje. "Bella jij gaat morgen met iris winkelen en deze keer wacht ik tot je met haar de deur uit loopt." Ze zegt niks en knikt zacht. Ik bel iris om alles te vertellen en of ze moergen met bella wilt shoppen.

Telefoon gesprek tussen iris en jeremy.

Jeremy: "hoi iris ik heb je iets te vertellen."

Iris: "nou vertel dan!"

Jeremy:" het gaat over bella ze maakt allemaal sneedjes op haar arm om bij haar moeder te zijn. En ik wil dat ze gelikkig is dus ik wou vragen of jij morgen met haar wilt gaan shoppen?"

Iris: "wow jeetje jer niet zo snel ok ga morgen met bella praten als we aan het shoppe  zijn dus het antwoord is ja ik ga morgen met bella shoppen maar verwacht niet dat ik er niet over ga beginnen."

Jeremy: "ja dat snap ik maar ga nou eerst lol maken en begin er later over."

Iris: "zal ik doen jer daaaaag."

Jeremy : "ja oke doei."

Iris hangt op

Pov jeremy
Iris is altijd vrolijk ik snap wel waarom bella haar als vriendin heb maar het kan ook irritant zijn al vind ik het zelf.

Ondertussen bij link thuis.

Pov iris
Als ik ophang is linkie klaar met opnemen. "Wie had je aan de telefoon?" Vraagt link als hij naast me op de bank komt zitten. "O dat was jer hij vroeg of ik morgen met bella wou shoppen." Oke maar waarom belt bella zelf niet?" Ik kijk boos naar link omdat hij heus wel weet wat er met bella aan de hand is. "O ja oke ik snap je al iris maar stop met die kille blik ik word er bang van." Ik stop met die kille blik en pak mijn tel en ga naar youtube om te kijken wat voor filmpie link erop heeft gezet. "Iris?" Ja?" Kijk mijn filmpie!!" Ja maar jezus waar denk je dat ik mee bezig ben!!" Zeg ik lachend. En dan doet link iets waar ik van schrik.

Sorry van het lorte deel maar ik wou het niet te langdradig maken. En heel erg bedankt voor de 214 reads!!
Danst al een gek in het rond

I'm FINE!!{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu