Pov bella
"Jer kom even." Zeg ik fluisterend in zijn oor. "Wat is er bella je doet geheim zinnig". Ssssssssst!" "Jer ik wil dat link en iris iets krijgen. " want iris is fan van link en ik zie aan link dat hij haar ook wel leuk vind dus waarom niet?" Eh ja oke." Zei jer een beetje depri." Jer wat is er je bent zo depri?" Ik wil gewoon een kusje van je." Zei hij heel zielig. "Ahhh jer."en ik gaf hem een lange kus op zijn mond en zo stonden we een tijdje. Als ik hij jer ben denk ik niet aan alle elende en kan ik gewoon mezelf zijn. Toen ik me terug trok. Liep ik naar iris. "Iris ga jij maar even met link praten." Zei ik met een knip oog. En ze word rood en loopt naar link.
Pov jeremy
Zo grappig bella helpt link aan een vriendim ze denkt aan iedereen behalve zichzelf. Dat is zo zonde. "Bella kom eens?" Ze loopt naar me toe. " jer kijk ze praten en ik zie aan ze dat het klikt en...." ik snoer haar de mond met een kus. "Bella ik snap dat je iedereen gelukkig wil zien, maar je moet soms ook aan jezels denken." Er rold een traan over haar wang. Ik veeg hem weg en geef haar een knuffel. "Jer dankje." Ik kijk naar haar en zie dat ze weer minder huilt. En geef haar een kus. "Kom jer we gaan even koenkeloeren hoe ze het doen." Jij bent echt een nakker dat is mijn woordje." Zeg ik lachend. Als we in bella's kamer komen zie ik ze praten en blozen.
Pov link
Ze is echt schattig. "Hey mensjes zullen we een film kijken?" Ja leuk." Zei iris.
"Ik zeg een horror." Zei jermey vastbesloten. Ik hoop dat iris bang word en mijn hand pakt.
Tijdens de film
"Aaaaaah!" Gilt bella. En kruipt dicht tegen jer aan. Mwoan. Ik wil dat ook.
"Ieiieieieiei!!" Gilt iris en gaat snel tegen mij aan liggen en verbergt haar handen voor haar ogen en kijkt er stiekem door heen.
Zooooooooo cute.
Film is afgelopen
Pov iris
"Bella kom eens." Denk je dat link mij leuk vind?" Nou ik denk het wel." Zei ze gniefelend. Ik hoop het echt ik vind link echt leuk. Hij is lief zorgzaam grappig en houd van dieren. Het totale pakket.
Pov link
"Uh i-iris mag ik je iets vragen?" Ja dat mag." Zegt ze met een rood hoofd.
"Eh m-mag ik je eh nummer?" Pls zeg ja pls. "Omg link ja natuurlijk mag je mijn nummer!" Jes jes jes jes. Ik heb haar nummer.
Pov jeremy
"Bella zie je dat ze hebben elkaars nummer het is je gelukt."
Als ik naar bella kijk zie ik dat ze in iets schrijft. "Bella wat ben je aan het doen?" Huh o niks hoor.........Sorry voor dit korte en saaie hoofdstuk ik was even inspriratie loos. Ik hoop toch dat jullie dit een leuk hoofdstuk vinden maar wat is dat voor boekje en waarom mag jer het niet weten?
JE LEEST
I'm FINE!!{voltooid}
FanfictionBella is niet een allerdaags meisje ze is nog jong en heeft dingen meegemaakt die niemand wil meemaken maar toch weet ze het goed te kunnen verbergen als ze weer naar een nieuwe school gaat zit jeremy en de rest van de squad bij haar in de klas en z...