P.o.v. bella
M-maar dat z-zijn Jeremy, Link, Harm en Joost!!!!
Omg omg omg omg !!
Gebeurt dit echt als dit een droom is maak me niet meer wakker!P.O.V. link
"S-sorry meneer maar onze fietsbanden waren lek"." Ja ja van alle vier zeker". Zegd hij geïriteerd," maar goed hebben jullie wel een telaat briefje?! "
"Eh ja meneer"." Oke ga dan maar zitten". Phff gelukkig vroeg hij niet waarom we echt telaat waren.P.o.v.jeremy
We gingen zitten en ik merkte dat er een nieuw meisje in de klas zat ze is best wel knap he stop jer je kent haar niet eens. Dus ik tik haar aan.....
P.o.v. bella
Ineens word ik aan getikt en als ik me omdraai kijk ik recht in de mooie blauwe ogen van jeremy... En zegd dan," hoi ik ben Jeremy en jij bent toch het niewe meisje?" "Eh j-ja"
Natuurlijk weet ik wie hij is hij is beroemd op youtube maar hij mag niet weten dat ik zijn grootste fan ben miss schrik ik hem af en dat wil ik niet.P.o.v. jeremy
"Oke en mag ik ook je naam weten!?" Volgens mij is ze verlegen ik hoop niet dat ze me kent van youtube ik wil dat ze me kent om wie ik echt ben en niet om het feit dat ik beroemt ben. "Ojaa i-ik heet b-bella". zei ze een beetje stotterend. Ze heeft mooie groene ogen en kleine sproeten echt cute he jeremy hou op je kent haar niet.
Skip school
P.o.v. Bella
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik bij de squad in de klas zit en vooral bij jeremy hij is zo cute ik ben verliefd op zijn ogen. Nu ik verhuist ben weet ik niet wie mijn buren zijn en dat hoef ik ook niet te weten maar ik wil wel zo snel mogenlijk mijn kamer mooi maken want nu staan er alleen maar dozen in... en met die gedachten pakte ik mijn tas in. "Bella!" Roept jer ineens "eh hoi j-jeremy".......
P.o.v. jeremy
"Hey ik wou je wat vragen? Waar woon jij eigenlijk?" I-ik woon in de honden laan 16" zegd ze zacht. "Maar daar woon ik tegenover!" Wat grappig".. "Echt waar! "Gilt ze...
"Sinds wanneer woon je daar? "
"Eh sinds gister.".P.o.v. bella
Dit kan niet meer stuk jer woont gewoon tegenover me!! Ieieieiei
Pov jeremy
"Nou wat leuk. Maar ik moet gaan ik fiets met link mee tot morgen." Doei" zegd ze verlegen
Tijdens fietsenPov link
"En hoe vind je bella jij kijkt de hele tijd naar der?" Huh wat ik was even weg wat zei je "zei hij dromerig. "Jer! Blijf er even bij oke?" Ja ja oke maar u ik vind haar aardig."
"Jaja alleen aardig hoe naar der kijkt vind je der wel meer. Dan alleen aardig "Pov jeremy
"Ja miss maar ik ben bij mijn huis doei." Doei." Als ik naar binnen ga en mijn tas pak om naar boven te gaan om mijn huiswerk te maken merk ik pas dat ik zo in de kamer van bella kan kijken. Grappig.
Pov bella
Ik kom binnen en mijn moeder vraagd hoe het was op school." Ja wel leuk". Ik ga mijn moeder niet vertellen dat ik bij youtoebers in de klas zit en dat ik jeremy leuk vind daar praat ik nooit over met mijn moeder want als het over gaat heb ik minder pijn anders gaat mijn moeder mij troosten. En daar heb ik geen zin in. Als ik op mijn kamer zit gaat mijn kamer met een zwaai open ik schrik....
2de deel en 600 woorden het is nog een beetje rommelig maar he laaat mij gewoon even kloten xx
JE LEEST
I'm FINE!!{voltooid}
FanficBella is niet een allerdaags meisje ze is nog jong en heeft dingen meegemaakt die niemand wil meemaken maar toch weet ze het goed te kunnen verbergen als ze weer naar een nieuwe school gaat zit jeremy en de rest van de squad bij haar in de klas en z...