02

399 10 1
                                    

Estelle Hemmings Pov.
Ik trek de rode simpele jurk aan en glimlach even "Dankjewel Jenny" ik geef haar een knuffel en glimlach even. Ik haal nog de borstel door mijn haar en doe een bloemenkrans in mijn haar en glimlach even "kan dit?" Ik kijk naar Jenny die glimlacht en knikt "Natuurlijk kan dat" Jenny glimlacht en ik pak haar hand "Laten we vast naar beneden gaan" ik glimlach even en we lopen naar beneden. Ik kijk even rond en kijk hoe de koks bezig zijn en heen en weer lopen met borden en eten "Ah Estelle je draagt de jurk" mijn moeder komt aan lopen met een glimlach, ik wissel even een blik uit met Jenny en glimlach "Ja" ik kijk even en loop met mijn moeder mee. Ik kijk op als Jenny komt aangelopen "Ze zijn er"  ik knik even en veeg mijn handen voorzichtig af aan mijn jurk. Ik loop naar Jenny toe en glimlach even "Nerveus?" Ik knik even "Ja toch wel een beetje" ik loop naar buiten en haal even diep adem. Ik glimlach even en loop door de voortuin naar waar de koets staat "Koningin Estelle" iedereen buigt en ik glimlach zwak. Ik kijk naar de jongen die voor me staat, ik steek mijn hand uit die hij aan pakt en een kus erop geeft. "Koningin" ik glimlach en we lopen naar binnen. Mijn moeder steekt even haar duimen op en verdwijnt dan weer.

Reign - Theo Raeken & Isaac LaheyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu