08

142 4 0
                                    

Isaac Lahey Pov.
Ik kijk Lady Jenny na en glimlach, wat is zij knap. Ik haal een hand door mijn haar en Derek komt naast me staan "Dus jij en Lady Jenny" hij wiebelt zijn wenkbrauwen even en ik grinnik "Der ze is de lady van de koningin ze zou nooit samen met mij willen zijn" ik kijk hem aan "Ze gaat waarschijnlijk met iemand trouwen die een status heeft, om de hare in stand te houden. En ik ben dat dus niet" ik zucht zachtjes "Hey je hebt toch een status? Je bent mijn keukenhulpje" Derek lacht even en ik zucht "Grappig" Derek kijkt me dan weer serieus aan "Serieus, Isaac als je haar leuk vind geef het dan niet op" ik bijt even op mijn lip en knik dan. Ik ga op de reling zitten van de trap en staar de zaal binnen, Jenny staat te praten met een paar jongens waarschijnlijk mensen van adel. Ik zucht even en Derek komt naast me zitten "Isaac kom op het is een feestje en ze heeft je niet afgewezen of iets" ik kijk hem aan "Dat komt omdat ik niets gevraagt heb" Derek knikt even "Je kan haar vragen of ze wil dansen met je" ik glimlach "Dankjewel Derek" ik spring van de reling af en loop naar Lady Jenny. "Lady Jenny? Wil je met me dansen?" Ik kijk glimlachend naar Jenny die knikt en mijn hand aanpakt.

Reign - Theo Raeken & Isaac LaheyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu