07

148 3 0
                                    

Jenny Knight pov
"Estelle, ontspan je okay, ga gewoon met hem praten." zeg ik en ik druk Estelle richting Theo die iets verder op staat te praten met Scott, zijn half broer. Als Scott door heeft dat Estelle naar ze toe loopt zegt hij gedag tegen Theo en loopt weg. Ik glimlach even als Estelle heel verlegen Hoi zegt tegen Theo. "Volgens mij vinden die twee elkaar zo leuk." Scott komt naast me staan. Ik glimlach. "Ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Toen ze klein waren, waren ze heel erg close." zeg ik.
Mijn blik glijd over de zaal en blijft hangen bij de jongen van vanochtend. Derek noemde hem Isaac, de nieuwe keuken hulp. Hij heeft een dienblad in zijn handen vol met wijn glazen. Hij kijkt mijn kant op, ik weet niet hoe snel ik weg moeten kijken. Mijn wangen kleuren lichtjes rood. "Hoe was de reis?" vraag ik aan Scott. Hij glimlacht en begint te vertellen.
"Ik ben zo terug." zeg ik tegen Scott en loop dan de zaal uit. Het is al  best wel laat en het werd heel warm daar binnen. Ik loop naar buiten en zucht eens diep in.
"Gaat het?" ik draai me om en zie Isaac voor me staan. Ik glimlach zacht. "Het gaat prima. Ik wou er gewoon even tussen uit. Even een beetje frisse lucht." zeg ik en draai me weer om zodat ik de maan weer kan zien.
"Lady Jenny toch?" vraagt Isaac die naast me gaat staan. "Klopt." antwoord ik en knik even. "Ik ben Isaac Lahey, de nieuwe keuken hulp." stelt hij zich zelf voor, hij steekt zijn hand naar me uit. Ik pak zijn hand en schud hem. "Derek had me al vertelt hoe je heet. Hoe ben je gekomen? Ze nemen niet graag onbekende mensen aan en je naam komt me niet bekend voor." vragend kijk ik hem aan. "Via Derek, ik ben zijn neefje." zegt Isaac, die naar de maan kijkt.
"Ik moet maar eens naar binnen. Straks gaan ze me missen." zeg ik en draai me om waarna ik weer naar binnen loop.

Reign - Theo Raeken & Isaac LaheyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu