Estelle Hemmings Pov.
Ik strijk mijn jurk glad met mijn handen en kijk naar Jenny "Niet te geloven dat dit mijn trouwdag is!" Jenny glimlacht en geeft me een snelle knuffel "Ik moet naar de zaal gaan" ik knik en kijk even naar mijn spiegelbeeld. Ik bijt zachtjes op mijn lip en pak het bosje bloemen die op mijn bed ligt. Ik loop de trap af en meteen voel ik ogen op mij branden. Dit voelt vreemd, normaal kijken ze ook maar dit is anders. Ik ga trouwen met iemand waar ik van hou, ik glimlach bij die gedachten en loop naar Theo.
"Neem jij Estelle Hemmings, Theo Raeken als man?" Ik glimlach "Ja"
"Neem jij Theo Raeken, Estelle Hemmings als vrouw?" Theo pakt mijn hand steviger vast "Ja" ik glimlach "Je mag nu de bruid kussen" Theo brengt zijn lippen naar de mijne en drukt een zoen op mijn lippen.
Theo legt zijn hand boven op de mijne en we snijden samen een stuk taart. Ik glimlach en leg hem op een bordje, ik pak twee vorkjes en we geven elkaar een stukje.
Theo zijn lippen belanden op die van mij en langzaam vallen we op dat bed, het is een beetje vreemd dat bijna iedereen toe kijkt maar het gaat alleen om Theo en mij.
Ik gaap even en haal de borstel door mijn haar. Ik kijk naar de slapende Theo en ga bij hem liggen, ik val in slaap.
JE LEEST
Reign - Theo Raeken & Isaac Lahey
Fanfiction-Nederlands geschreven -Gebaseerd op Reign -Met Theo Raeken, Isaac Lahey en Scott McCall