27

68 4 0
                                    

Jenny Knight pov
"Estelle, je moet nu het kasteel uit. Meteen!" zeg ik. "Wat? Nee? Ik ga toch zeker niet mijn eigen kasteel verlaten?" vraagt Estelle die me raar aan kijkt. "Ze nemen hem over. De koning van Italië en zijn bewakers hebben al de helft van jouw bewakers uitgeschakeld." zeg ik. "Vermoord?" vraagt Estelle, ik gebruik eigenlijk nooit dat woord omdat ik weet dat Estelle er niet tegen kan. Ik knik zachtjes en richt mijn blik op de grond. "Ja, ze zijn vermoord. En het duurt niet lang meer voordat ze hier komen, dus je moet echt gaan." zeg ik. "Waar moet ik heen?" vraagt Estelle. "Uhm... Klim van het balkon af?" stel ik voor. Ik loop naar het balkon en kijk even naar beneden. "Misschien niet het beste idee, maar ik kan niks anders bedenken." Zeg ik en kijk Estelle aan. 
Er word hard geklopt op de deur. "Ga! Ga!" fluister ik en druk Estelle op het balkon. Snel sla ik de gordijnen dicht. De deur word hard open gedrukt, waarna hij tegen de muur aan klapt.
Ik schrik en kijk op. De koning van Italië staat samen met twee bewakers in de deur opening. "Waar is de koningin?" vraagt de koning. "De koningin? Uhm... Ze is volgens mij even een wandeling gaan maken door de gangen van het kasteel." antwoord ik en glimlach vriendelijk. De koning schudt zijn hoofd. "Niet slim om te gaan liegen. Waar is de koningin?" vraagt de koning van Italië opnieuw. "Zoals ik al zei, ze is even door het kasteel gaan wandelen." antwoord ik en probeer zo zelf verzekerd mogelijk te kijken.
"Lady Jenny, ik had je eerlijk gezegd iets slimmer ingeschat." zegt de koning, hij houdt zijn hand even omhoog. De twee bewakers lopen naar me toe en willen me vast pakken maar op dat moment komt Isaac de kamer binnen. "Wat is hier aan de hand?" vraagt hij.

Reign - Theo Raeken & Isaac LaheyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu