Jenny Knight pov
"Dankjewel Estelle, ik beloof zo snel mogelijk terug te zijn. Ik geef het af en ben terug. Dat beloof ik." zeg ik terwijl ik Estelle snel een knuffel geef voordat ik het pak van het bed af haal en snel haar kamer uit loop. "Doe maar rustig aan Jen. Ik red me wel." roept Estelle me nog lachend na.
Snel loop ik door de gangen van het kasteel waar alle bedienden deuk door elkaar heen lopen. Proberend alles op tijd af te krijgen.
Ik loop snel naar de keuken waar het al helemaal een gekke boel is. "Hey Derek. Waar is Isaac?" vraag ik als ik de blond harige jongen niet kan vinden. "Hey lady Jenny. Isaac? Kom maar mee." Derek wist precies wat ik van plan ben en gelukkig helpt hij me.
Derek drukt een deur open wara het meteen rustiger is. "Tweede deur rechts." zegt Derek die zelf weer de keuken in loopt. Ik loop voorzichtig door de rustige gang waar alleen het getik van mijn hakken klinkt.
Ik klopt zachtjes op de deur die Derek me aan had gewezen. En een seconde later wordt hij open gedaan door Isaac. Ik glimlach. "Hey Jen! Wat doe je hier?" vraagt Isaac die de deur open doet. Ik houd het pak voor me. "Ik kom je iets geven." ik druk het pak in zijn handen zodat hij het niet kan weigeren. "Wat? Maar dat kan ik niet aan doen. Dat mag niet. Dat is boven mijn stand." zegt Isaac die het pak op, ik neem aan, zijn bed neer legt.
"Isaac, je dacht toch niet echt dat ik vanavond alleen ga dansen. Ik zie je vanavond." zeg ik waarna ik mijn lippen op die van Isaac druk.
"Maar nu moet ik echt weer gaan. Estelle heeft me nodig. Ik zie je straks." ik kijk Isaac even aan, druk een laatste kus op zijn lippen en verlaat dan zijn kamer. Snel loop ik weer terug naar de kamer van Estelle maar voordat ik bij de deur ben zie ik vanaf een afstandje dat de deur open wordt gedaan en Theo de kamer van Estelle uit loopt. Ik frons even en loop dan, als Theo weg is naar Estelle haar kamer. "Zo zo, wat deed meneer Raeken hier?" vraag ik met een grijns op mijn gezicht. Estelle schrikt op. "Wat?" vraagt ze, haar wangen worden rood. "Ah kom op! Je weet wel waar ik het over heb! Ik zag Theo wel je kamer uitlopen." ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. "Jen... Hij wou me gewoon nog even zien. Dat is alles."
JE LEEST
Reign - Theo Raeken & Isaac Lahey
Fanfiction-Nederlands geschreven -Gebaseerd op Reign -Met Theo Raeken, Isaac Lahey en Scott McCall