8. Novinky

287 44 3
                                    




Yoongi:

Když jsem se podíval znovu na Jimina, zděsil jsem se. Proč brečí?
Nestihl jsem nic říct a už jsem byl otáčen samotným Jiminem.

Co to sakra..?

"Hoseoku?"
Jméno mého dlouholetého přítele ze mě vypadlo bez jakéholiv zájmu.
"Yah! Ty zníš tedy nadšeně.. Vyrušil jsem vás snad?"
Jeho úšklebek plný drzosti by šel vidět na míle daleko. Nechce mi někdo říct, jak jsme se vlastně stali nejlepšími přáteli? Sám tomu jaksi nerozumím.

"No, docela jo a hlavně.." Otočil jsem se znovu na Jimina.
Jeho tváře byli zmáčené slzami, které ani nevím, proč ronil. Dlaněmi mu začnu utírat tváře, zatímco Jimin vypustí ještě to málo z toho vodopádu.
Roztomilý a bezbraný, pořádně mi nedochází, co to vlastně dělám.. "..hlavně jsi vyděsil tady Jimina."

Podíval jsem se přes své rameno na Hoseoka, který rozpřáhl ruce v obranném gestu.
"Yaah! To jsem nechtěl! ..Ale viděl jsem otevřené dveře a tak jsem šel rovnou sem tě pozdravit, když jsem byl přeci jen tak dlouho pryč."
Pravda. Hoseok byl na dovolené. Musím si s ním pak popovídat o tom, jak si to užil nebo mi nedá pokoj.
Jimin celou dobu mlčel. Vypadalo to, jakoby ani nedýchal.
"Jimine.." Vydechl jsem tiše k chlapci předemnou. Ten jen pokývl hlavou.
Jedním šikovným krokem jsem já stál za Jiminem a Jimin předemnou.
"Tohle je Jung Hoseok. Můj dlouholetý přítel. " Jimin jen tak stál. Oči měl plné překvapení, naštěstí už nebrečel.
Díky pár kroků byl Hoseok zachvíli před Jiminem a podával mu ruku.
"Jung Hoseok jméno mé, těší mě. A prosímtě, říkej mi kdyžtak Hobi." Hoseok nasadil na pozdrav ten svůj zářivý úsměv, který tady všichni tak milují a čekal až se Jimin probudí z transu.

Jimin chvilku váhal, šlo to dost vidět, ale nakonec Hoseokovi ruku podal.
"Park Jimin, těší mě." Zamumlal s menším úsměvem na rtech.
"Nováček, že?" Tentokrát takhle otázka směřovala na mě, ale..
"Jak jsi to poznal?" Nečekaně se rychle ozval Jimin. Hoseok jen koukal, ale poté se usmál.
"K poznání mi bohatě stačí tvé chování. Taky jsem takový býval, když jsme začínal." Hoseok mrkl na Jimina a já měl stochutí ho mrdnou něčím po hlavě.

"Počkat.. Vy..Tedy ty.. Tu taky pracuješ?" Vypadalo to, že Hosek byl touhle otázkou docela zaražen, ale neubránil se úšklebku.
Ani jsem nestačil mrknout a Hobi se skláněl k Jimonovi. Že já ho fakt něčím mrdnu!
"Ano, pracuji, Pokud nevěříš, chceš se přesdvěčit o pravdě?"
On se mu snad Jimin rozpustí v náručí či co! No to ne!

"Seoku.. Pokud si chceš po dovče zašukat, tak se jdi převléknou a můžeš jít makat."
Ano, Hoseok tu pracuje. Je to můj přítel, jak on někdy říká "BFF", ale já mu neřekl aby zde pracoval.
Byl volný, ale.. Tohle se mu líbilo. Tahle práce. Proto začal pracovat pro mě. Proto taky jediný on má své velké výhody a hlavně.. Za jeho služby se dost plácnete přes kapsu.




Jimin:

Nechápal jsem, proč tam pracuje.
Pokud může jezdit na dovolenou, tak má asi dost peněz...tak proč se sakra zahazuje tady? "Ehh...a jak si se sem dostal?" zeptal jsem se a snažil se aby ty znělo co nejmíň divně.
Neviděl jsem Sugu, protože stál za mnou, ale i tak jsem přesně cítil, jak mě propaluje pohledem. Nesměle jsem se otočil s tázavým pohledem. Ten mě sledoval s pozvednutým obočím, zavrtěl hlavou a podíval se na Hobiho.
Otočil jsem se zpátky a čekal na odpověď.




Yoongi:

Tak trochu jsem tuhle otázku čekal.
Není to ovšem poprvé a naposled, co se někdo zeptal Hoseoka nebo někoho tady z pracovníků na tuhle otázku. 'Jak jsi se sem dostal?' Je takových způsobů. Ahh.
Hoseok se pousmál a dal ruce v bok.
"To je na dlouhé povídání, ale rádi ti o tom někdy tady s Yoongim řekneme víc, že.. můj věřný příteli?"
"Oh, ovšem ty má věrná děvko."
Na našich tvářích se objevil úšklebek, jak typické u nás dvou.
Známe se léta, dost dobře.. Až je to divné, ale jsem rád že ho mám.
Takové hovado sluníčkové a zároven takový zmrd až to zaráží i mě.
"Ale co ti zatím řeknu je to, že tu pracuju. Jako jeden z nejžádanějších. Můj šéf je tady pan Min Yoongi a je to zároveň můj nejlepší přítel. Budu rád, když se víc seznámíme a já tě budu moct naučit pár věcí, co se ti tu budou hodit." To je celý on. On moc dobře ví, že jeho triky a tyhle kraviny se naučí od něho málo kdo.
Avšak.. Jimin není hloupý a je pohledný.. To by možná šlo. Pořád jsem sledoval jeho záda, jak dýchá, jaký má postoj.



Jimin:

Trochu jsem se bál, co tím myslí...Vím, že je to divné, přeci jen pracuju tady, vím co všechno se ode mě očekává, ale nikdy se mi to nebude líbit.
Nejsem ten typ.  A už vůbec to nechci zůstat. Až budu mít dost peněz vypadnu odtud a už nikdy se nevrátím. "Ehh...myslím, že to tady zatím zvládám," odmítl jsem nabídku slušně a nervózně se pousmál. Poodstoupil jsem tak, abych viděl i na Yoongiho a zamířil jsem své oči k zemi.
'Bože, mezi jaký magory jsem se to dostal....'



Yoongi:

"Dobrá, ale kdyby něco mám pokoj hned tady vedle šéfa."
Hoseok o jeden krok blíž k Jiminovi a usmál se znovu tím jeho úsměvem.
Zdá se mi to nebo ho balí.. ?
Hobi si mého pohledu ovšem všiml a zase udělal o krok zpět, jak jinak. Zná mě.
"Nechceš teď zmizet? Tedy.. ehm.. Vybalit si z dovolené?" Hoseok moc dobře věděl, proč ho chci vyhnat, ale on mi to prostě musí dělat těžší.. Nah.
Po pár minutách hrobového ticha se začal usmívat, jak největší kretén.
Na neviditelném podpatku se k nám otočil zády a šel pryč z pokoje.
"Tak tedy zatím zlatíčka ~ A Yoongi?" Zastavil se a jen otočil hlavu na stranu. výraz na jeho tváři byl vážný, skoro až děsivý. Žádný úsměv.. něco se posralo. Jen jsem kývl hlavou.
"Až budu vybalen, přijdu sem. Musíme něco probrat." S těmito slovy se konečně vydal do svého pokoje, zatímco já s Jiminem jsme stály jak dvě sochy z kamení, než jsme slyšeli zabouchnutí dvěří od pokoje.
Když jsem se vzpamatoval z Hoseoka, proplížil jsem blíž k Jiminovi za záda a jemně s ním zatřásl, načež obejmul okolo pasu.
"Měl bys jít do svého pokoje čeká tam na tebe nová postel a pár dobrot."
Šeptl jsem a pak ho pustil z objetí, nechal ho jít.

Zatím.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hádejte, kdo se vrátil? :>
Anoooooooo! Shinzu a Jee s novými díly The Ordinary!
Dost lidí mi ohledně této kapitolové povídky psalo. Omlouváme se za to dlouhé čekání! ><

Ale ted tu máme krásný osmí díl této povídky! Sice je dosti krátký, ale na dalších dílech se bude teď pracovat a bude toho mnohem více :3

Btw: Haha, tak tu konečně máme novou postavu! Jak si myslíte, že to bude probíhat dál? Co asi Hoseok chce po Yoongi, pak u něho v pracovně?

Zatím se s vámi loučíme a těšte se na další kapitolky ~


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The OrdinaryWhere stories live. Discover now