TUTO ČÁST OPRAVILA: tatitaa016
JASON
Bylo něco kolem desáté, když jsem se vracel domů z práce. Před bytem jsem típl cígo, které jsem celou cestu kouřil. Olivie to totiž nesnáší. Ten oblek mě hrozně ztísňoval, takže jsem se dost těšil na to až ho svévolně hodím na gauč. Otevřel jsem dveře bytu a vycházel schody. Když už jsem byl ve svém patře všiml jsem si jak z bytu na proti mě někdo vychází. Když jsem se na onu osobu podíval více, všiml jsem si maličkaté blondýnky s brýlemi.
Prohlížel jsem si ji jen chvíli. Nebyla totiž nijak zajímavá. Ne že by nebyla hezká to ne.Byla a hodně. Prostě nebyla můj typ, ale vlasy měla dokonalé, dlouhé lokny se jí spouštěly po zádech a končili v pase. Najednou se blondýnka otočila mým směrem a vydala se ke mě a ja strnul, ale když byla kousek ode mě ani se na mě nepodívala a jen mě suše obešla. Cože!? Ani se na mě nepodívala, tady po mě všechny holky slintaj a taková prťavá blondýna si mě ani nevšimne!? Kdo si myslí, že je?
Byl jsem zmatený, tohle se mi ještě nestalo. Po pár chvílích jsem si uvědomil, že stojím na prázdné chodbě a čumím jak debil. Sebral jsem se a zapadl do svého bytu. Ta malá blondýna, která byla opravdu jak trpaslík, mi ale pořád vrtala hlavou.
Upřímně? Moje ego to asi nemohlo snést. Až teď jsem si uvědomil, že jsem se vlastně ani nepodíval na její tělo, byl jsem zaměstnán jen jejími vlasy. Divný. Cítil jsem se opravdu divně a nechápal jsem proč by mě někdo tak obyčejný jako ona měl ignorovat. Brzy jsem však malou blondýnu vyhnal z hlavy a šel si dát horkou sprchu.
Nic není lepšího jak sprcha. Ty kapky které vám stékají po kůži a smívají z vás veškerý špatný pocit a úžasne uklidní.
Ano, je to dokonalý, dokud nemáte v patře společnou koupelnu a nevtrhne vám do ní nějaká mrňavá blondýna! Počkat! Cože!? Blondýna!!? Ozvalo se moje podvědomí. Stála tam a koukala se na mě. Viděl jsem ji přes zrcadlo před kterým jsem stál jen v ručníku okolo boků. Prohlížel jsem si jí, její tvář.. Byla dokonalá. Teprve teď jsem si všiml jak krásná byla, ale nebyl jsem jediný kdo si tu prohlížel odrazy v zrcadle. Také se koukala, ale ne na sebe, ale na mě což mě nutilo cítit úzkost ve slabinách. To jak si mě přiblížila.
Jenže jak rychle přišla, tak stejně rychle zmizela. Ještě chvíli jsem vykolejeně stál a hleděl zkrz zrcadlo na místo kde ještě před chvíli stála. Brzy jsem se však zpamatoval a pokračoval dál ve své předešlé činnosti.
Po nějaké době jsem z koupelny vyšel jen v teplákách spadlých pod zadek, které tak ukazovali moje bílé boxerky od Calvina. Když jsem byl u jejího bytu zaklepal jsem. Zanedlouho mi otevřela. Páni! Byla snad o tři hlavy menší jak já!
„Můžeš jít" řekl jsem hlubokým hlasem.
„Děkuju" šeptla, začervenala se jakmile zjistila že nemám tričko, zarazila se. Přihlížela si moje tetování na břiše. Přišla blíž a byla opravdu velmi blízko. Trochu se mi zadrhl dech když položila ruku na moje břicho a sahala na jedno z mých tetování, které ji nejspíš hodně zaujalo.
Táhlo se po břiše dolu a její ruka přesně v tomhle směru putovala. Cítil jsem jemný tlak v rozkroku jak byla její ruka níž a níž tlak sílil, až jsem byl nakonec zasraně tvrdej. Nejspíš si neuvědomovala co dělá dokud rukou nenarazila na len mých boxerek za který prsty jemně zatahala, aby zjistila jestli moje tetování pokračuje níž. Náhle si však uvědomila co dělá, a ruku okamžitě stáhla.
„Promiň, a hezký tetování" řekla a nesměle se zasmála, pak okolo mě prošla a ztratila se v koupelně. Woow, tak ta má teda páru. Pomyslel jsem si jakmile jsem zavřel dveře svého bytu.
TAK JO, TROŠKU JSEM TO OKOŘENILA😇😇
JAKÝ MÁTE VŮBEC NÁZOR NA POHLED JASONA, A VLASTNĚ NA CELOU ÚPRAVU TOHOHLE PŘÍBĚHU?😏❤
ČTEŠ
OTHER WORLD
FanfictionByla jako tmavá čokoláda.. Hořká, ale nešlo ji nemilovat.. Upozornění: V příběhu se můžou vyskytovat sexuální scény nebo volgarismy!