35. Kapitola ll "To není kocovina!"

482 16 5
                                    

LORRY

Ráno jsem se probudila docela brzy. Koukla jsem vedle sebe na spícího Jasona. Byl roztomilý. Zvedla jsem se z postele a oblékla se do tepláků a crop topu. Sešla jsem schody dolů do kuchyně kde sedle na židli Chaz.

"Ahoj.." řekla jsem vesele a obejmula ho.

"Ahoj.." řekl a objetí mi opětoval.

"Jak jsem říkal, musíme na ten nákup a většina ještě spí a já nechci jít sám.. půjdeš se mnou?" Řekl Chaz s naději v hlase.

Jen jsme přikývla a vydala se po jeho boku k autu. Nastoupili jsme a vyjeli. V autě bylo ticho. Né takové to nepříjemné ticho, kdy si nemáte co říct. Spis takové to příjemné ticho, kdy ani mluvit nechcete.

Zastavili jsme před velkým obchodem a vešli dovnitř. Chaz vzal košík a zasmál se nad malou sedačku pro děti.

"Nechceš si sednout?" Ukázal na malou zmiňovanou sedačku a rozesmál se.

"Hey! Chazi!" Řekla jsem se smíchem v hlase a jemně do něj strcila nacož se zasmál.

Vydali jsme se k regálu s alkoholem. Tak nějak jsem vůbec nevěděla co je co, tak jsem to nechala na Chazovi, který přesně věděl co je dobrý a co ne. Nadtím jsem se musela zasmát.

Zaplatili jsme a už jsme se chystali k autu, ale v zápětí mi došla jedna věc a hned jsme musela Chaze zastavit.

"Nemám pro Jasona dárek!" Řekla jsem vyděšeně.

"Lorry, jsme už velcí, dárky si nedáváme.. jde spíš o to se pořádně ožrat.." řekl se smíchem Chaz.

"..ale jal mu chci dát dárek!" Udělala jsem na Chaze štěnečí oči a Chaz se zasmál.

"Dobře.." řekl a vydal se se mnou schánět dárek pro Jasona.

***

Na chatu jsme přijeli v době, kdy už byli všichni vzhůru. Jason nevypadal nadšeně, že jsem byla s Chazem, ale Chaz byl můj nejlepší kamarád. Musí se s tím smířit. Nepodvedla bych ho!

Bylo něco okolo 3 takže jsme s alkoholem neotáleli a začali pít.

"Na Jasona" vykřikli jsme všichni společně a celého panáka vypili.

"Jasone.." zašeptala jsem směrem k němu.

Otočil se na mě a usmál se. Naznačil, abych pokračovala.

"Pojď se mnou.." řekla jsem.

Jason se zvedl a následoval mě do našeho pokoje. Zavřela jsem za námi dveře a přešla k tašce kde jsem měla ten dárek. Podala jsem ho Jasonovi a ten se usmál.

"Nemusela jsi mi nic kupovat, jsem už velkej kluk.." řekl a zasmál se.

Neunikly mi však ty jeho jiskřičky v očích, když dárek rozbaloval.

***

Je už docela pozdě a všichni jsme tu více méně už dost opilí. Smějeme se každé hlouposti a bouráme do každé věci, kterou vidíme dvakrát, jinými slovy do všeho.

"Půjdu už spát!" Řekla jsem opilým hlasem.

"Jdu s tebou" řekl Jasona všichni flirtovně zapískali nad čím jsme se zasmáli.

Dobelhali jsme se s Jasonem do postele a cestou srazili snad všechno a ještě jsme se u toho smáli jak ubižáci.

***

Ráno jsem se probudila a hned jsem běžela na záchod. Bylo mi neskutečně špatně. Začala jsem zvracet. Došel za mnou Jason, který vypadal docela v pohodě.

"Je ti špatně?" Řekl Jaosn s lítostí v hlase.

Nemohla jsem mu odpovědět, protože jsem zase začala zvracet. Jason mi chytl vlasy, aby si je nepozvracela.

"Jasone, jdi pryč, je to nechutný" řekla jsem nakřáplým hlasem a znovu se vyzvracela.

"Nenechám tě tu.. tohle jsem si taky kolikrát zažil." Řekl a pohladil mě po vlasech.

Nemohla jsem odpovědět protože jsem zase začala zvracet.

***

Moje zvracení mě však nepřešlo ani po 2 hodinách. Jaosn už byl dole, chtěla jsem být sama. Bylo mi divné, že zvracím tak dlouho. Ostatní už měli dávno po kocovině a já ještě pořád zvracela. Zvedla jsem se od záchodu a přešla k umyvadlu. Vypláchla jsem si pusu. Konečně mi bylo líp. Náhle můj zrak spadl ke krabičce tampónů, která ležela na poličce nad umyvadlem.

Tohle není kocovina.. já..já jsem TĚHOTNÁ!

NAZDÁREK!😄🍕
UKONČILA JSEM TO V TOM NEJELPŠÍM, VÍM..🙃🤭
CHTĚLA BYCH VÁM JEN ŘÍCT, ŽE PŘÍBĚH JE UŽ OPRAVDU SKORO U KONCE..😔
ZBÝVAJÍ POSLEDNÍ DVĚ KAPITOLY..😔🤷🏻‍♀️
BRZY JE TU KONEC TAK UŽÍVEJTE POSLEDNÍ KAPITOLY..😏❤️
TAKY SE CHCI OMLUVIT ZA TO JAK JSEM TU TO TOLIK PŘETÁČELA, ALE POTŘEBOVALA JSEM TO URYCHLIT..😅
..BRZY SE ZASE UVIDÍME!❤️

OTHER WORLD Kde žijí příběhy. Začni objevovat