28. Kapitola ll ..ani jeden nemá čistou hlavu..

584 24 3
                                    

LORRY

Nadšeně jsem si povyskočila na židli, když jsem si všimla, že je čas na oběd. Rayn se nad mým chováním jen hlasitě zasmál. Má opravdu hezký smích. To bych mohla poslouchat pořád dokola. Zasmála jsem se nad svým myšlením a vyšla s kanceláře. Vběhla jsem do výtahu a svezla se s ním dolu, kde už na mě čekala vysmátá Mia. Přivítaly jsme se obejmutím a obě jsme se chovaly jak když jsme se rok neviděly, a to jsme se potkaly ráno ve výtahu.

S úsměvem jsme vyšly s naší společné práce a vydaly se k nejbližší restauraci, která byla naštěstí jen pár bloků od nás. Vešli jsme do restaurace, a hned nás ovála ta příjemná atmosféra, která tu panovala. Sedly jsme si do odlehlejšího kouta restaurace a objedlaly jsme si. Brzy nám byla objednávka donešena a my se s chutí pustily ne jen do jídla, ale i do vášnivé konverzace jako ten den co jsme se potkaly.

"Hele Lorry.." nakousla Mia větu.

"V pátek dělám párty.. napadlo mě jestli by jsi nechtěla přijít.." řekla Mia nesměle.

Já jsem však jen s radostí přikývla a znovu se pustila do toho skvělého jídla. Dál jsme na téma párty už nehovořily, ale našly jsme si spousty jiných témat a tak moc jsme se do nich vžily, že jsme úplně zapomněly na čas, takže si asi dovedete představit jaká to byla honička zpět do práce, aby jsme tam byly na čas.

***

Celý týden jsem si plánovala co si vezmu v pátek večer na sebe, a když přišel pátek nevěděla jsem vůbec nic. Džíny? Šaty? Bože! Dlouhou, ale opravdu dlouhou dobu jsem se přehrabovala ve skříni než jsem našla to, co jsem celou dobu hledala. Obelékla jsem se -média- a vzhledem k tomu, že s líčením jsme si byly blízcí asi jako Neptun se Sluncem tak jsem jen v chodbě popadla kabelku a později už nasedala do auta a jela směr Mia.

Už z dálky jsem slyšela hlasitou hudbu. Zaparkovala jsem blízko domu, který byl přeplněný k prasknutí lidmi co se přišli bavit. Vylezla jsem a zamkla. Vešla jsem na zahradu a procpala se mezi lidmi, kteří byl buď úplně mimo nebo vypadali, že brzy úplně mimo budou. Vešla jsem do domu a prošla halou až do kuchyně kde jsem si všimla té spousty alkoholu. Nic moc jsme neřešila a dala si pár panáků nějaké nahořklé tekutiny. Poté co jsem se napila jsem se vydala hledat Miu. Byla jsem už docela v náladě takže jsem párkrát zavrávorala nebo do někoho narazila. Nakonec jsme však Miu našla. Seděla v obýváku s nějakými lidmi, které jsem neznala.

"Mio!" Zakřičela jsem na ni.

Mia se otočila a hlasitě se zasmála. Následně se ke mě rozběhla a pevně mě obejmula. Podle jejího smíchu a běhu jsem usoudila, že už taky něco málo vypila. Společně jsem si sedly na gauč, až teď jsem si všimla jasně blonďatých vlasů, které nemohly patřit nikomu jinému než Jasonovi, ale protože jsem byla už docela opilá neřešila jsem nic takové jako jak se ke mě choval nebo jak mě urazil, dělala jsem, že je všechno tak, jak má být.

***

Už je to asi hodina co tu jsem a Mia do mě nalívá panáka za panákem. Jsem už opilá, ne.. já jsem přímo ožralá!

"Mio!! Jdeme tancovat!" Zakřičela jsme na svojí kamarádku, teď už nejlepší kamarádku.

Obě jsme se zasmáli a vydaly se do obýváku to pořádně roztočit.

JASON

Obě vypadaly, že jsou totálně na šrot, ale obě se rozhodly, že si půjdou v tomhle stavu zatancovat. Nebránil jsem jim, protože sám jsem byl už docela v náladě a co vím tak obě to umí poradně rozbalit, když jsou nalitý. Šel jsem tedy společně s nimi do obýváku, ale narozdíl od nich jsem si s Chazem a Fredem sedl na gauč, který byl u stěny, aby se dalo uprostřed obýváku tancovat. Chvíli tancovaly každá zvlášť, ale po chvíli se na sebe dost těsně nalepily. Začaly se o sebe otírat bokama, zadky a nakonec vlastně celým tělem. Několikrát jsem si všiml, že se jejich ruce dotýkají na zvláštních místech a věřte nebo ne to mojí erekci zrovna nepomáhalo. Vrcholem celého jejich představení, které už nesledovaly jen moje oči, bylo, že se vykously. Pak od sebe odešli a na chvíli se mi ztatily z dohledu. Brzy mě však svojí přítomností poctila Lorry, která se bez ostychu posadila na můj klín. Byl jsem si jistý, že musela cítit to jak jsem tvrdý, a nebyl jsem rád, protože ona je dračice, jenže já nejsem ještě natolik ožralej abych ji opíchal. Protože jsem si jistý, že kdyby nebyla opilá tohle by nedělala. Určitě má ještě v hlavě tu scénu z restaurace, jen alkohol ji na chvíli zaslepil mozek. Což nebylo dobře, protože já byl nadrženej, Lorry mě provokovala a já taky neměl čistou hlavu..

TAK JO..🤔👌🏼
ZASE TO UKONČÍM V NEJLEPŠÍM..😊👊🏻
JEN JSEM SE CHTĚLA ZEPTAT JESTLI MÁM PSÁT DÁL, PROTOŽE UŽ O SKORO NIKDO NEČTE..😔🤨
A UŽ BRZY SE V PŘÍBĚHU OBJEVÍ NOVÁ POSTAVA..🧐😳

OTHER WORLD Kde žijí příběhy. Začni objevovat