11. Kapitola ll Čokoládové křupínky

2.7K 168 12
                                    

LORRY

Dneska jsem měla karátkou směnu, takže jsem byla doma poměrně brzo. Hned jak jsem zaplula do svého bytu jsem ze sebe sundala ty příšerné boty. Tohle byl snad první den od doby co jsem přijela a neměla hlad, takže každodenní cesta do ledničky dnes neproběhla a ani žádné zaskučení z nedostatku jídla v lednici se nedostavilo. Rozhodla jsem se, že dneska se poradně vyspím. Byla jsem totiž hodně unavená a bolavá z práce. Vešla jsem tedy do ložnice a svlékla se. Lehla jsem si do teplé postele a během pár minut jsem spala jako, když mě do vody hodí.

***

Probudila mě až obrovská rána, která byla nejspíše zapříčiněna příchodem mého zatraceně sexy souseda. Venku už byla tma, není divu v zimě je tma už ve čtyři. Koukla jsem se na hodiny a zděsila se. To jsem spala tak dlouho?! Okamžitě jsem vazala s postele a natáhla na sebe první oblečení, které mi padlo pod ruku -média-. Vběchla jsem do chodby a obula se. Hned poté jsem vyběhla na chodbu, která dělila můj být od toho jeho. Neostýchala jsem se a vklouzla do bytu Jasona. Všude bylo ticho a to bylo divné, když jsem odsud slyšela tu ránu. Vešla jsem do ložnice a na ní ležel rozvalený Jason s mobilem v ruce. Ramenem jsem se opřela a kovový rám dveří a skřížila si ruce na prsou. Zkoumala jsem ho celého pohledem a nejspíše si mě ani nevšiml, protože veškerou pozornost věnoval svému mobilu.

Ležel tam jako ryba na suchu. Sexy ryba na suchu.. Ozvalo se opět moje podvědomí, které bylo asi v jakém si zimním spánku, protože mi dalo na dost dlouho dobu pokoj, ale nejspíše je zase zpět. Ležel bez trička takže jsem mohla pozorovat každý jeho sval a všechna jeho tetování, kterých měl tedy požehnaně. Rozeběhla jsem se proti němu a tvrdě dopadla na jeho hruď a následně ho hned obejmula okolo krku.

"Jasonkuuu" zapištěla jsem dětským hlasem.

"Bože Lorr, já se tak lekl" hlesel se smíchem v hlase a zhluboka vydechl zadržovaný vzduch z těla, poté se jeho ruce přesunuly na můj pas a objetí mi opětoval.

"Co tu vůbec děláš?" Zeptal se mě, když jsem se odtáhla z objetí. Na klíně jsem mu, ale pořád seděla a jeho ruce mě pořád pevně držely za boky.

"No.. vzbudila mě strašná rána, která šla z tvého bytu, a protože necháváš vždy otevřeno tak jsem se šla podívat..no a ty jsi byl tady.." odpověděla jsem celý příběh a ukončila tak svůj monolog.

"No a co budeme dělat, když už si se ke mě takhle vloupala?" Zeptal se a zasmál se.

Pokrčila jsem rameny a vjela rukama do jeho blonďatých vlasů. Jemně jsem za ně zatáhla a položila si hlavu na jeho nahou hruď. On mě objal okolo pasu a po pár chvílích jsme oba usnuli.

***

Probudila jsem se uprostřed noci sama v Jasonově posteli. V kuchyni se svítilo. Vastala jsem a přešla do kuchyně, kde seděl Jason a jedl čokoládové křupínky.

"Jezuuu, to je tak roztomilé" řekla jsem a Jason se na mě podíval.

"Chceš taky?" Zeptal se a ukázal na křupínky.

Jen jsem kývla a vzala si taky misku. Nasypala jsem křupínky do misky a zalila je mlékem. Když jsem měla už půlku pryč, namočila jsem lžičku do křupínek, namířila na Jasona a rychle bouchla do lžičky. Křupínky se vznesli do vzduchu a pár z nich trefilo Jaosna. Ten se na mě okamžitě podíval a hned mi to taky vrátil. Házeli jsem po sobě křupínky a smáli se dokud jsme neměla oba misky zcela prázdné.

Oba jsme si utřeli obličeje a společně si lehli do postele. Už to nebyl kluk, kterého jsem chtěla do postele, ale kamarád. Nejlepší kamarád..

ČUUS!!😌💙
TAK DNESKA JSEM PO STRAŠNĚ DLOUHÉ DOBĚ OPRAVILA DALŠÍ KAPITOLU.. TRVALO TO TAK DLOUHO, PROTOŽE JSEM PROSTĚ LÍNÁ A VYKAŠLALA SE NA TO..😂😅
ALE I TAK DOUFÁM, ŽE SE DALŠÍ KAPITOLA LÍBÍ..❤️

OTHER WORLD Kde žijí příběhy. Začni objevovat