25. Kapitola ll "Nezapomínej co se stalo Kaylovi"

661 18 6
                                    

JASON

Tak nějak jsem Lorry svoje city k ní nechtěl přiznat. Proč? Doháněla mě minulost. Nedokázal jsme zapomenout na to co se stalo. Nemohl jsem dopustit, aby se minulost opakovala. Podruhé bych už to nezvládl. Prošel jsem si peklem, abych dokázal, že nejsem slaboch a teď by se to mělo kvůli nějaké blondýně změnit? Ne! Jenže byl tu háček. Nebyla to jen tak ledajaká blondýna. Byla to Lorry.

S klukama jsme se domluvili, že půjdeme hrát ještě basket, Lorry se nechtělo tak si sedla na lavičku blízko nás. Chvíli jsem hrál, ale pak jsem si všiml, že tu není Fredo. Rozhlédl jsem se a všiml si, že sedí na lavičce s Lorry. Byl až příliš blízko něčeho co patřilo mě. Měl bych si s Fredem promluvit, aby se k ní nepřibližival, protože Lorry byla jedna z mých holek a na ty si nikdo nesměl dělat nároky, kort když mě tahle holka ještě nepřestala bavit. Přešel jsem k Fredovi a odkašlal si, aby mi věnovali pozornost.

"Fredo.. chci s tebou mluvit.." řekl jsem nepříliš hezkým hlasem.

Fredo si jen povzdechl a kývl. Zvedl se a něco zašeptal Lorry tak, abych to neslyšel. Lorry se jen lehce zasmála. Společně s Fredem v patách jsme se dostli dál od Lorry.

"Fredo, měl by ses držet od Lorry dál. To je mé první varování. Lorry je moje zboží a moc dobře víš, že co je moje je moje.. radím ti dobře, drž se od ní dál, nezapomínej jak dopadl Kyle." Řekl jsem mu s klidným hlasem.

Fredo jen hlasitě polknul při vzpomínce na Kyla. Fredo jen kývl a odešel zpět k Lorry, tentokrát si od ní sedl už dále a neměl na tváři výtězný úsmklebek, a to stačilo jen zmínit Kyla. Kyle byl dříve jeden náš kamarád. Jsou to už leta, ale dovedl bych o Kylovi říct, že to byl můj nejlepší přítel. Věřil jsem mu, opravdu hodně, jenže to byla moje největší chyba. Kyle byl zmetek. V té době jsme byl ještě malý a nevyspělí, zatímco Kyle byl o dva roky starší a o dvě hlavy vyšší. Přesto jsme byli dobří přátele. Bylo mi čtrnáct, když se to stalo. Zamiloval jsem se do jedné krásné brunetky, ale ta se čirou náhodou zalíbila i Kaylovi. To já, ale nevěděl. Kayl si celou dobu hrál na kamaráda a přitom s ní každý večer spal. Když jsem se to dozvěděl, bědnil jsem. Nikdy, přísahám nikdy jsem na nikoho nebyl tak naštvaný jako tehdy na Kayla. Když se vrátil večer domů, počkal jsem si na něj a jakmile vstoupil do dveří, praštil jsem ho do hlavy a on se sesypal k zemi. Co byl dál? Udělal jsme mu hnusné věci a pěkně pomalu ho zabil. Nechal jsem ho na stejném místě, takže když se kluci ráno vrátili, našli ho tam. Přiznal jsem se jim, bez jakýchkoli výčitků. A tehdy když přišla domů ta coura co to s ním za mými zády táhla, udělal jsem jí to samé. Prosila mě, abych ji nezabíjel, ale já byl jako monstrum. Žádný výčitky, žádný strach, žádné svědomí. Nic. Byl jsem zaslepený. Poté co zemřela i ona, k žádné dívce jsem necítil nic než odpor. Začal jsem věřit jen sobě, a když jsem zjistil jak úžasný pocit mi může dát ženské tělo, začal jsem toho využívat. Časem tich holek bylo tolik, že bych je na prstech ruky nespočítal a později všem holkám co se mnou něco měly, začali říkat Jasonovi holky. Už je to spoustu let co je Kayle a moje první láska pryč. Skoro deset let uplynulo od jejich smrti a já byl pořád stejný. Do doby než potkal Lorry. Spal jsem s tolika holkami, že by mi dvojmístná čísla nestačila, ale od doby co jsem potkal Lorry jsem z žádnou jinou nespal. Nevím, čím to je, ale rozhodně se do ní nesmím zamilovat, miloval jsem jen jednou jedinkrát a jak to dopadlo? Vždyť já ani nevím co to láska je.. Neumím milovat a nemohl bych něco jako lásku Lorry dát. Jenže každým dalším dnem, každým dalším momentem co jsem s ní, mi připadá, že ji začínám mít rád stejně jako mojí první lásku, kterou jsem před lety společně s Kaylem zabil..

JUPÍ!💪
MÁME TU DALŠÍ KAPITOLU!😅
POŘÁD JEŠTĚ HLEDÁM NĚKOHO KDO BY MI OPRAVIL TY CHYBY..☹️
JINAK JSEM SE CHTĚLA ZEPTAT JESTLI BY JSTE NECHTĚLI ASK..?
JIŽ BRZY TEN PŘÍBĚH ZAMOTÁM, PŘIJDOU NOVÉ POSTAVY A NĚKTERÉ SE OPĚT FO PŘÍBĚHU VRÁTÍ..🤔🙂
A NĚKTERÉ DOKÁŽOU, ŽE MAJÍ ÚPLNĚ JINOU POVAHU, NEŽ NA ZAČÁTKU UKAZOVALY..😶🤭

OTHER WORLD Kde žijí příběhy. Začni objevovat