LORRY
Byl to skvělý pocit, když jsem jsem dostala Jasona do rozpaků, ale on si to zasloužil! Ráno se ke mě choval vážně hnusně, jen mám strach, že se mi to Jason pokusí vrátit a to by asi nebylo úplně dobré. Lehla jsem si na postel a vydechla. Najednou jsem slyšela jak se z Jasonova bytu začala ozývat dost hlasitá hudba. Byla jsem naštvaná, zítra musím vstávat do práce a on si dělá párty! Jakej debil dělá vůbec párty v neděli?! Otevřela jsem dveře svého bytu a zaklepala na ty Jasonovi. K mému překvapení mi přišla otevřít nějaká vysoká blondýna.
"Jason" prskla jsem po ní naštvaně. Ona si jen odfrkla.
"Bizzle! Chce tě nějaká trpasličí blondýna!" Zakřičela pisklavým hlasem a odešla, nechala jen pootevřené dveře.
Bizzle? Cože? Ozvalo se moje podvědomí. Ten hnusnej hlas v mé hlavě mě pomalu začíná štvát!
"Lorry, co chceš?" Řekl.
"Doprdele proč děláš párty v neděli!? Já vstávám zítra do práce ti blbečku!" Prskla jsme po něm a dloubla ho do hrudníku.
"Brzdi kotě, pohoda.. nerozčiluj se. Hele, já si taky musel vyhonit sám tak si taky nějak poraď." Řekl s klidem v hlase.
"Jo! Ale za to já nemůžu!" Nedala jsem se.
"Zlato, můžeš. Kdyby jsi mě tak nedráždila nemusel bych to dělat." Řekl opět klidně.
"Tak jinak Jasone! Nechtěj mě nasrat, protože jestli tuhle párty okamžitě neukončíš, nakopu ti ten tvůj dokonalej zadek!!" Zakřičela jsem na něj.
"Mám dokonalej zadek?" Řekl se smíchem v hlase.
"To jsi z toho slyšel jen tohle?" Zeptala jsem se zoufale. Jason se jen ušklíbl.
"Notak kotě, tak už toho nech a dej mi pusu" řekl laškovně.
"Jasone, to není vtipný!" Řekla jsem.
Než jsem se však nadála, Jason zvedl moje nohy a obmotal si je kolem pasu. Chytl mě za zadek a strčil mi jazyk až do krku. Nohou zabouchl dveře a opřel mě o ně. Jednu ruku uvolnil z mého zadku a položil ji vedle mojí hlavy. Líbal mě tvrdě a rychle do doby než se ozval něčí hlas.
"No ty vole!"
"Tak jsi debil nebo co? Malém jsem ji mohl opíchat a ty mi to zkazíš, pěkná co?" Řekl s hranou naštvaností Jason a položil mě na zem.
"Pojď s námi, ser na to, že je neděle." Řekl Jason mým směrem. Jen jsem kývla.
Přešli jsme do obýváku tam seděli tři kluci a dvě holky, jedna z nich byla ta blondýna. Jen se na mě zašklebila, což jsem ji mile ráda oplatila.
"Tohle je Mike, Chris, Brendon a vedle tebe je Fredo, no a tohle je Amy a Lucy. Lidi tohle je Lorry." Řekl Jason.
"Stejně už nevím ani jedno z těch jmen mimo toho co patří ty blinďatý vopici." Zamumlala jsem si pro sebe, ale Fredo a Jason to slyšeli a oba se zasmáli. Do Jasona jsem dloubla loktem.
"Lorry!" Kňukl. "Máš kostnatej loket!"
"Jasone! Máš opičí obličej!" Řekla jsem stejným hlasem jako on.
"Řekla ti Jasone! Muže ti tak říkat! Proč!?" Vykřikla blondýna pisklavým hlasem.
"Prostě může a neser se do toho!" Prskl po ní Jason. Okamžitě se uklidnila a posadila se.
Já si sedla vedle Jasona a.. eh? Jak se jmenuje tenhle brunet? Chris? Doufám. Myslela jsem, že dělá párty jako minule, ale tahle byla nejspíš jen mezi přáteli.
"Co budeme dělat?" Řekl Brendon.
"Zahrajeme si flašku!" Vypískla slečna pískalka. Jo, tak ji teď budu říkat.
"Svlíkací pochopitelně, jakoby tu všichni ty tvoje silikony už neviděli" opět jsem si zamumlala pod nos, ale tentokrát asi více hlasitěji, protože mě slyšeli všichni včetně slečny pískalky, která si jen odfrkla.
"Co nikdy jsem?" Řekla Lucy.
Souhlasili jsme a Lucy došla pro vodku. A napila se z ní.
"Tak jo, začneme z lehka. Nikdy jsme neměla kluka nebo holku v případě kluků." Řekla a napila se. Všichni se napili a když přišla řada na mě poslala jsem ji bez napití dál."
"Ty jsi nikdy neměla kluka?" Řekla udiveně Lucy.
"Nevěřím na lásku." Mrkla jsem na ní. A tak jsme to nechali být a pokračovali v hraní. Docela mě udivuje, že slečna pískalka neměla žádné kecy navíc.
"Nikdy jsem se nedělala" řekla Lucy a napila se. Všichni se semozřejmě napili až na mě.
"Mám na to lidi" řekla jsem nezajímavě důvod proč to nedělám. Páni! Od kdy jsem tak dobrá lhářka?
"No myslím, že toho necháme, protože by jsme byli všichni ožralí až na Lorry a ta by z nás měla jen prdel." Řekl Chris.
"Tu z vás mám i když nejste ožralí." Opět jsme si zamumlala pod nos a opět to všichni slyšeli. Zasmáli se. Díky bohu.
***
Všichni se tu poměrně zřídili a usnuli, střízlivá jsem byla jen já a.. Jason. Oba jsem, ale byli unavení takže si Jason lehl do postele a dovolil mi si k němu lehnout. Položila jsem si hlavu na jeho hrudník a spojeně zapředla.
"Roztomilé.." řekl Jason tiše. Jen jsem se usmála a následně usnula. Stejně jako Jason.
DNESKA TEDA UŽ ASI PADESÁTÁ KAPITOLA, ALE TO VÁM NEJSPÍŠ NEVADÍ..😌❤️
ČTEŠ
OTHER WORLD
FanfictionByla jako tmavá čokoláda.. Hořká, ale nešlo ji nemilovat.. Upozornění: V příběhu se můžou vyskytovat sexuální scény nebo volgarismy!