JASON
Vzbudil jsem se uprostřed noci a můj zrak padl na osobu ležící vedle mě. Nicolette. Většina mých přátel by řekla, že je přesně můj typ. Miloval jsem vysoké brunety. Proto byli možná všichni tak zaskočení, když jsem oznámil, že s Lorry chodím. Byla totiž přesný opak toho co se mi líbilo. Zrovna dvakrát jsem nemusel dlouhé vlasy, Lorry však vlasy končily těsně nad zadkem. Nenáviděl jsem blondýny, Lorry, ale blondýna byla, dokonce platinová. Nelíbily se mi modré oči, Lorry byla modrooká jen co je pravda. O nízké holky bych v životě nezavadil ani pohledem, a Lorry? Ta byla ráda za 140 centimetrů. Jenže přesto všechno, jsem jí dal přednost přede všemi. Všechny ty brunety mi byly dobré jen do postele, ale do Lorry jsem se zamiloval.
A možná z toho důvodu mě teď tížilo svědomí. Vážně šla spát k Fredovi jak jsem řekl? Nebo je teď někde jinde? Třeba u Chaze. Byl jsem celý špatný z toho, že vedle mě leží ta bruneta a né moje Lorry. Nemohl jsem to už dál snést. Vstal jsem z postele a přešel ke dveřím pokoje. Otevřel jsem je a vyšel na chodbu, následně jsem dveře neslyšně zavřel.
Sešel jsem schody dolů do kuchyně. Šel jsem se napít, potřeboval jsem klid, abych mohl přemýšlet. Došel jsem do kuchyně a náhle v obýváku na gauči jsem spatřil drobnou postavu s blonďatými vlasy, které i v té tmě byly blonďaté.
Přešel jsem z kuchyně do obýváku a podíval se na malou postavu schoulenou v klubíču. Moje Lorry. Vydechl jsem. Musela jí být zima a ten gauč taky nejspíš nebyl úplně pohodlný. Nešla k Fredovi. Šla sem. A já hlupák jí tu nechal. Byl jsme na sebe opravdu naštvaný. Nevím jak jsem to vůbec mohl udělat. Opatrně jsem se k Lorry sehnul a vzal jí do náruče. Byla jako porcelánová panenka. Malá, lehká, křehká a krásná.. Sedl jsem si s ní na gauč a pak si pomalu lehl. Lorry ležela na mé hrudi. Ve spánku mě obejmula kolem krku a nohy obmotala kolem mého pasu. Víc se ke mě přitiskla a já se vlastně ani trochu nebránil. Konečně jsem se cítil správně.
Obmotal jsem jednu ruku kolem jejího uzoučkého pasu a druhou jsem ji pohladil po tich nádherných vlasech. Pár minut na to jsem usnul.
NICOLETTE
Probrala jsem se uprostřed noci a chtěla se přitulit k Jasonovi. Pravou rukou jsem začala šmátrat po druhé půlce postele, ale místo Jasonového těla jsem našla jen prázdno. Naštvaně jsem otevřela oči a podívala se na prázdnou polovinu postele. Naštvaně jsem vydechla a vymrštila se do sedu. Bylo mi jasné, že se vrátil za tou svojí blondýnou. Nenáviděla jsem jí! Já se o Jaosna snažila tak dlouho a nikdy se se mnou ani nevyspal, natož aby se mnou chodil. A to jsem byla přesně jeho typ. Pak si sem nakráčela ta mrňavá blondýna a luskla prsty a hned ho měla! Nechápu ho.. o tyhle holky Jason nikdy ani prstem nezavadil a najednou, bude s takovou chodit!?
Naštvaně jsem dopadla do měkkých peřin, které voněly jako Jason. Však já jí to ještě spočítám! S těmito myšlenkami jsem usnula.
LORRY
Ráno jsem se probudila na něčem příjemnějším než jsem usínala a taky na něčem mnohem teplejším. Zvedla jsem hlavu, abych se střetla s pohledem Jasona. Byl tak krásný. Vážně se ke mě vrátil? A jak věděl kde jsem? Hlavou mi létalo mnoho otázek, ale já je všechny ignorovala. Hlavní bylo, že je zase blízko mě.
Ještě jednou jsem si prohlédla jeho krásnou tvář a pak jsem ho políbila. Jason mi polibek okamžitě opětoval. Jakmile nám došel kyslík byli jsme nuceni se od sebe odtáhnout. Bohužel.. sedla jsem si na jeho boky a usmála se na něj.
"Miluju tě.." zašeptala jsem a usmála se.
"Já tebe maličká.." řekl a úsměv mi opětoval.
"..a promiň, nevím co to do mě večer vjelo.." řekl a nasadil smutný pohled ublíženého štěněte.
Jen jsem zatřásla hlavou. "To neřeš.." řekla jsem a znovu ho políbila.
PO DLOUHÉ DOBĚ ZASE VYCHÁZÍ KAPITOLY PRAVIDELNĚ, KONEČNĚ!!😂❤️
JAK UŽ JSEM SLIBOVALA JE TU NOVÝ POHLED NA PŘÍBĚH..🤔🤭
ZÁROVEŇ VÁM, ALE MUSÍM OZNÁMIT I SMUTNOU SKUTEČNOST.. 😔
VŠECHNO JEDNOU KONČÍ, BOHUŽEL I NÁŠ PŘÍBĚH..😔😕
PROTO VÁM MUSÍM S LÍTOSTÍ OZNÁMIT, ŽE NÁM ZBÝVÁ PÁR POSLEDNÍCH KAPITOL DO KONCE..😨😔
NESMUTNĚTE VŠAK, ZBÝVÁ JICH TOTIŽ JEŠTĚ NĚCO KOLEM DESETI..🤗❤️
ČTEŠ
OTHER WORLD
FanfictionByla jako tmavá čokoláda.. Hořká, ale nešlo ji nemilovat.. Upozornění: V příběhu se můžou vyskytovat sexuální scény nebo volgarismy!