BÖLÜM-1

70 5 0
                                    

     Kendilerine Azrail Kuşları ismini takmış 5 kişi varmış. Efsane adları; Michael, Chen, Minho, Thomas, Wall'miş. Her türlü savaşa razıylarmış.

Azrail Kuşları

     Bir gece Azrail Kuşları uyurken havada uçaklar uçuyordu. Bu sesten dolayı Azrail kuşları uyandı. Uçaklardan bombalar düşüyordu.

Wall:
Dikkat edin

     Bütün bombalar atıldı ama Azrail Kuşlarına hiçbir şey olmadı. Sonra bir silah sesi patladı. Michael vurulmuştu. Herkez kayaların arkasına yerleşmişlerdi. Resmen gerçek bir savaş başlamıştı. Minho taramalı silahıyla çoğunu vurmuştu. Azrail Kuşları'nın mücadelesi düşmanı geri çekmişti. Michael kolundan yaralanmıştı.

Thomas:
İyimisin.

Michael:
Yok birşey. Bir bez sarsak geçer.

     Michael koluna bezi sardı.

1 gün sonra

     Michael'in kolunda hiçbir şey kalmamıştı.

Chen:
Sizce tekrar geleceklermi.

Wall:
Bence geleceklerdir. Onun için burdan gitmeliyiz.

Michael:
Hayır.

Wall:
Nasıl yani.

Thomas:
Michael haklı. Onların kim olduğunu öğrenmek için onlarla savaşmamız gerekiyor.

Minho:
Aynen öyle

     Konuştuktan sonra uyudular.

1 ay sonra

Wall:
Galiba gelmeyecekler.

Thomas:
Geldiler, dikkat edin.

     Gine savaşıyorlardı. Michael arkasında düşmandan biri vardı. Thomas bunu gördü.

Thomas:
Michael, arkana bak.

     Michael arkasına baktı ama düşman daha çabuk davrandı ve Michael'i vurdu. Thomas sonra düşmanı vurdu.

Thomas:
K
Michaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. Hayırrrr. Olamaz.

Wall:
Öldümü.

Thomas:
Malesef. Inga ınga ınga.

Minho:
Yeter lannnnnnnnn. Yeteeeeer. Bittiniz siz.

     Azrail Kuşları'nın mücadelesi düşmanı geri çeker. Ama Michael'e üzülürler. Vicdan azabı çekerler.






Azrail KuşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin