Thomas ve Minho öldüler.
Jackson ve Albi Thomas ve Minho'yu öldürdükten sonra yurt dışına kaçtılar. Yurt dışında evlendiler. Karıları hamile kaldı.
20 Yıl Sonra
Jackson ve Albi'nin çocukları olmuştu ve 20 yaşına basmıştı. Adlarınıda kendi adları koydular. Ondan sonra babaları öldü.
Çocukları
Jackson:
Sence bizim babalarımız kötü diye bizde mi kötü olmalıyız?Albi:
Tabi ki.Jackson:
Ben öyle düşünmüyorum.Albi:
Delirdin mi?Bu yüzden ikiside iyilik kötülük diye kavga ederler. Sonra düşman olurlar.
2 Yıl Sonra
Jackson babasına çekmemişti. Çok iyi biriydi. Albi'de babasına çekmemişti. Çünkü ondan daha kötü olmuştu. Albi ve Jackson'ın düşmanlığını tüm dünya duymuştu. Albi kendine birsürü adam almıştı. Sonrada Jackson'ın yerini öğrendi. Bir gün Albi adamlarını alıp Jackson'a saldırmaya gitmişti. Jackson silah sesleri duydu. O da kendi silahını alıp saldırmaya kalkıştı. Büyük bir çekişme vardı. Jackson kolundan vuruldu. Albi gelip silahı kafasına tuttu. Ama o sırada polisler geldi ve herkezi tutukladı. Jackson hapisanedeyken komserin elinden bir dosya düştü. Jackson dosyayı aldı. Çok şaşırmıştı. Çünkü dosyada Azrail Kuşları ve düşmanları vardı. Düşmanlarının içinde babası vardı. Sonra aklına bir plan gelmişti. Jackson dahil tutuklanan herkez hapisaneden kaçtı. Jackson sonra gitti 4 kişi buldu. Çünkü Thomas gibi Azrail Kuşları takımı yapacaktı. Adları: Thomas, michael, Minho ve Wall'di. Resmen Azrail Kuşları yeniden doğmuştu.
Yeniden Doğuş A.K. A
Azrail Kuşları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azrail Kuşları
ActionEfsaneli hikayemi beğenin. Aksiyon'lu Macera'lı harika bir hikaye. Azrail Kuşları dağılır yeniden doğar.Biz bitti demeden bitmez