BÖLÜM 17

14 3 0
                                    

     Mark'ın silahının içinde kurşun olmadığı için Leo ölmedi. Ama Mark'ï kimse farketmediği için hemen ordan kaçtı. Mark yoldayken Paul tarafından faekedildi ve ona doğru sıkmaya başladı. Ama kendi tarafına gidene kadar hiçbirşey olmadı. Sonra Leo baya nişan alarak tam Peter'in kafasından vurdu ve Peter öldü. Mark buna sinirlenerek hemen tarafını geri çekti.

     Bir gün Mark adamlarına karşı konuşuyordu.

Mark:
Hey! Azrail Kuşları'nı kaçırıp onları bombayla öldürecez.
Onlar bitecek.
Onlara hayat yok.
Onlar bizim düşmanımız.
Tamam mı?

Adamları:
Tamam. Oleı?

Mark:
İlk olarak Leo'yu kaçıracaz. Çünkü onunla bir hesabım var.

     Mark'ın öyle demesinin sebebi Leo'la kuzendir. Peter ve Leo bebekken doğumhanede karışmışlar. Bu yüzden Leo iyi olduğu için onu öldürecektir.

     Bir gün Leo tek başına otururken Mark'ın adamları onu kaçırır. Birkaç saat sonra Azrail Kuşları Leo'nun kaçırıldığını fark eder ve Minho'dan şüphelenirler. Sonra Harry Mark'ı arar.

Telefon Görüşmesi

Harry:
Alo.

Mark:
Oooooo Sen misin Haro.

Harry:
Ya benim. Bana ismimle hitap et. Leo'yu bize teslim et.

Mark:
Asla. Ama 700 bin dolar getirirseniz düşünebiliriz.

Harry:
Tamamlan getirecez.

Harry:
Henry çabuk gidiyoruz.

Paul:
Nereye ne oldu?

Harry:
Banka soymaya. Mark Leo'nun karşılığında bizden 700 bin dolar istiyor.

Henry:
Yok artık.

Frank:
O ne ya?

     Azrail Kuşları banka soymaya giderler.

Azrail KuşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin