А Р В А Н Н Э Г

6.6K 382 15
                                    

Сэүн яагаад түүнд худлаа хэлснээ мэдэхгүй байлаа. Магадгүй Жиёоноос болсон байх...

~~~

Жиёоны талаас

Зургийн багийнханд тал засаж хоол авчирч өгчихөөд make-up өрөөнд орж ирэн бага зэрэг хөлөө амраалаа. Өсгийтэй гутал ч үнэхээр тоглоом биш бололтой шүү! Гутлаа тайлан хартал эрхий хурууны хажуу талд үрээд улайчихсан байсан нь одоо бүр цус шүүрэх нь холгүй байлаа. Хүн амьтан харахаас өмнө гялс шархны лентээр торгоогоод авлаа.

Удалгүй make up artist-ууд орж ирэн ажилдаа орлоо.

Artist1: манай Жиёоны нүүр үнэхээр цэвэрхэн юм аа! Аягүү будаг ч авахдаа сайн юм гээч

Artist2: аргагүй шүү дээ манай Жиёон чинь ахлах ангийн сурагч юм чинь буддаггүй болохоор л тэр

Эгч нар миний сайхан арьстайг гайхан, янз бүрийн зөвлөгөө өгсөөр бараг дуусч байтал Сэүн ороод ирэв.

Сэүн: Сайн байцгаана уу?

Сэүн хүмүүстэй мэндлэн ажил төрлөө ярилцан үнэхээр сайн нөхөр, сайн эр хүн , жентэлмэн шиг харагдаж байв. Ийм төрхийг нь харахаар унаж тусмаар санагдах юмаа!!....

Тольны тусгалд түүнийг ширтэж байтал тэр намайг олоод харчих нь тэр. Гэтэл тэр надруу ирмээд нааш ойртон гараараа үс жаахан арзайлгаад "Ааш муут" гэчихээд хажууд тортой зүйл үлдээгээд яваад өгөв. Яагаад ингэтлээ зүрх хүчтэй цохилоод байна аа?!

Торон доторхыг үзвэл миний байнга өмсдөг пүүз байлаа...

~~

Зураг авалт дууссаар бид бөөнөөрөө хоолонд орохоор явав. Аз болоход Сэүний өгсөн пүүзийг өмссөн тулдаа одоо ингээд алхаж чадаж байна. Хэрвээ өсгийтэй гуталтай явж байсан бол яаж ийж байгаад эндээс зугтах байсан биз!

Зүгээр л хоол идээд тарахын байх гэсэн чинь цаашлаад караоке орцгооё гэж шалсаар байгаад орцгоов. Ялангуяа Сэүн бид 2ыг заавал авч явна гэсээр байгаад караокед ирцгээв. Тэдний ихэнх нь ухаан мэдрэлээ алдатлаа согтоцгоож орилж чарлаж ёстой нэг шоудахыг үзүүлж өгч байна даа.

Зураглаач ах зангиагаа толгойндоо тааруулж дээрээ углаад нүдний шил нь далийчихсан амьтан микрофон булааж аваад: Ингээ-эээдд Сэүн Жиёон 2 маань дүэтт дуу дуулнаа.

-.-

Харамсалтай нь бүгд дэмжин орилсоор бид 2ыг урд түлхээд гаргачихав.

У Жиёон💑 (Completed)Where stories live. Discover now