ЮУ ВЭЭ!? КАН МИРА ГЭНЭЭ?? ТЭРНЭЭСЭЭ БОЛООД НАМАЙГ ХҮНИЙ НУТАГТ ГАНЦААРАНГ МИНЬ ҮЛДЭЭГЭЭД ЯВЧИХАЖ БАЙГАА ЮМ УУ?? НҮДЭНД НУЛИМС ЦИЙЛЭГНЭН ААЖМААР ХАЦАР ДАГАН УРСЛАА.. У СЭҮН МУУ МАНГАР!!!!
Сэүний талаас..
Энэ хүнтэй яг тулаад харьцвал бас гайгүй л ааштай юм.. Адсага шиг ааштай юмтай яаж хэдэн сар тэснэ дээ гэж бодож байтал эсрэгээрээ бололтой..
"Утас дуугарах"
Би: байна
-: өөрөө Кан Мира гэдэг хүн таних уу?
Би: Тийм ээ би Кан Мира-гийн
-: тэр дөнгөж сая аваарт орчихлоо.
Би: ЮУУ??
-: Харин асран хамгаалагч хэрэгтэй байна. Хамгийн сүүлд тань руу залгасан байхаар нь..
Би: Ойлголоо Би одоо Солонгост байхгүй байна өнөө оройны шуурхай нислэгээр нисвэл маргааш гэхэд оччихноо..
-: за тэгвэл ****** эмнэлэгт байгаа шүү
Би: удахгүй ээ
Юу болох нь энэ вээ!!? Ямартай ч хурдан очих ёстой. Уучлаарай Жиёонаа~
Би түүнд явах ёстойгоо хэлэн хар хурдаараа буудал дээр ирэн гадаад пасспорт, мөнгө зэрэг хэрэгтэй зүйлсээ цүнхлэн нүүрээ халхлах юм өмсөн дуудлагын такси дуудлаа. Төд удалгүй онгоцны буудал дээр ирэн хамгийн ойрхон Сөүл рүү нисэх тиз захиаллаа. Аз болж шөнийн 2 цагт нэг нислэгтэй тул тэрэнд нь суухаар захиалгаа өгчихөөд хүлээн суулаа.
Кан Мира тэсээрэй!!
◆◆◆
Шөнөжингөө нисэн цурам ч хийлгүй санаа зовсоор өглөө 10 цагт газардлаа. Би өөрийгөө өнгөлөн далдлах зүйлс хангалттай хийсэн болохоор санаа амар хүмүүсийн дундуур дайрах шахам гүйсээр гарч ирэн такси зогсоогоод өнөөх хэлсэн эмнэлэг рүү очлоо..
"Смс бичих"
Би: ирчихлээ аль өрөө вэ?
-:шууд дээвэр дээр гараад ир.
Дээвэр???
Хэлсэн ёсоор нь дээвэр дээр гарч иртэл хэн ч алга.. Амьсгаадсаар одоо яах вэ? гэж бодон урагшаа харж байтал..... Араас минь тэврэн нуруунд хэн нэгэн нүүрээ наалаа..
Мира...
Би шууд л эргэж харан хоёр мөрнөөс нь барин биеийг нь зүгээр эсэхийг хартал аваарт орсон гэх ямар ч шинж тэмдэг алга.. Бүр эмнэлэгийн ч хувцас өмсөөгүй байх юм!
ESTÁS LEYENDO
У Жиёон💑 (Completed)
Novela JuvenilСолонгосын алдарт дуучин У Сэүн болон түүний бяцхан эхнэр Жиёон нарын адармаатай амьдралын талаар гарах бөгөөд тэд хоёул энэ гэрлэлтийг эсэргүүцнэ. Яах ч аргагүй учир хэдэн сарын турш хамт амьдарч байгаад сална гэж тохиролцсон боловч тэдний санаснаа...