TANIŞMA

56 23 4
                                    

Öncelikle merhaba hep kitap yazma hayalim vardı ama bu hayali bu şekilde dile dökeceğim aklıma bile gelmezdi biliyorum hatalarım var affola şimdiden değer verip okuyan herkese teşekkür ederim 😊❤

Dönemin tam ortası sıkıcı bir okul sabahı yine... neyse ki bugün ilk 2 saat boş ve ben geç gideceğim için rahatım. Hoş gitmeye de pek niyetim yok, evin içinde pijamalarimla gezinirken zil çaldı. Annem bugün izinliydi bu yüzden evde kendini temizliğe vermiş çılgınlar gibi temizlik yaptığı için kapıyı ben açtım.
-"Selam ben geldim..."
-"Hoşgeldin" dedim gülümseyerek gelen ilkokuldan beri en yakın arkadaşım kübraydı. Kübra yeşil gözlü sarışın sarı altın saçlarıyla güzel bir kızdı. Ayrıca bana benzemiyordu benim tam tersime cana yakın, neşeli sevecen ve konuşkan bir kızdı bense onun tersine annemin de deyimiyle soğuk nevâleydim konuşmayı pek sevmezdim, hatta hiç sevmezdim. Beni düşüncelerimden ayıran  kübra'nın sesi oldu.
-"Eee sen hala hazırlanmamışsın hadi hazırlan gidiyoruz"
Kaşlarımı çatarak kübraya baktım okula gitmemize daha vardı.
- "Daha erken değil mi kanka hem nereye gidiyoruz" dedim. Kübra muzipce sırıtırken annemin sesi geldi.
- "Hoşgeldin kübra"
- "Hoşbulduk Aynur teyze"
Annem kübraya sıkı sıkı sarılarak yanaklarından öptü.
-"Nihayet dünyaya dönebildin anne."
"Sus kız eşek sıpası seni."
- "Sen boş ver bu edepsizi kızım napiyosun annen nasıl."
- "İyi oda evde bende buseyi almaya gelmiştim, beraber gideriz diye gidebilir miyiz aynur teyze?"

Kübra arada bana kaş göz yapmayı ihmal etmiyor tabi birşey karıştırıyor bu kız ama dur bakalım ne çıkacak.

"Tabi canım gidebilirsiniz ama akşama çok geç kalmayın"
-"Tamam Aynur teyze teşekkür ederim" dedi kübra beraber odama geçtik. Geçer geçmez dedektif misali kübrayı süzmeye ve dik dik bakmaya başladım.
-"Kanka çabuk hazırlan muratla buluşcaz aşağıda beni bekliyor. Şey... yani bizi bekliyor" dedi gülerek.
-"Kızım manyak mısın madem onunla buluşcaksın ben napıcam sizinle sap kalıcam yanınızda."
-"Off sızlanmayı kes de çabuk ol biraz ağaç oldu çocuk aşağıda..."
Ne kadar gelmek istemesem de ikna edemedim sarışınımı. En sonun da pes ederek hazırlanmaya başladım. Biricik sarışınım benim en zor günüm de hep yanımda beni hiç yalnız bırakmayan biriciğim o benim o yüzden kıyamıyorum ona ne dese yapıyorum. Dolabımdan en sevdiğim beyaz tişörtümü ve siyah pantalonumu alıp giydim, saçlarımı açıp taradım. Makyajsız olmazdı tabi gözlerime de ablamdan çöktüğüm mavi sürmeyi çektikten sonra hazırdım, okul için gerekli kitapları çantama atıp kübrayla evden çıktık.

Her ne kadar kübrayla aynı okulda olamasakta hafta da birgün aynı saat de gittiğimiz için alışmıştım onunla erkenden okula gitmeye o benim hem kardeşim hem de sırdaşımdı. Ama kardeşim dediğinizin bile size oyun oynayıp, sizi tuzağa düşürebileceğini nerden bilebilirdiniz ki......

Aşk-ın İntikamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin