BULUŞMA

8 6 0
                                    

Kübradan;
Okuldan çıkalı bir saat oldu ama ben eve gitmek yerine Muratla buluştum. O kadar çok seviyorum ki Murat'ı belki de ileride ömrümü geçireceğim adam.
Muratla her zaman gittiğim kafede oturmuş verdiğimiz siparişlerin gelmesini bekliyorduk. Karşı masada oturan çift dikkatimi çekti, çok tatlılar birbirlerine bakışlarından belli ne kadar sevdikleri. Daha sonra kafenin kapısından yeni giren çifte takıldı gözlerim ellerini birbirine kenetlemiş hiç ayrılmayacak gibi duruyorlardı. Daha sonra benim karşımdaki masaya oturup masayı dörtlediler.
Karşımda oturanları izlemeye başladım, ne kadar güzel bir tabloydu belki Buse'nin sevgilisi olsa bizde böyle olurduk. Ama Buse'nin yaşadıklarından sonra ne aşka ne de dostluğa güveni kaldı. Uzun süredir de hayatında kimse yok. Böyle yakışıklı iyi niyetli, Murat gibi ona benzeyen ama buseyi çok sevecek ve sevmeyi öğretecek biri olmalıydı.

O anda şimşekler çaktı kafamda üst üste ampuller yandı. Buse ile Aras'ın arasını yapabilirsem biz de karşı masadakiler gibi olabilirdik. Tabi yaa bu daha önce niye gelmedi ki aklıma hemen bu işe el atmam lazım. Hızla Murat'a döndüm ve kafamdakileri anlatmaya başladım.

"Murat bak şimdi iyi dinle beni Buse ile Arasın arasını yapacağız tamam mı?"

" Aşkım çöpçatanlık yapmanı hiç sevmiyorum. Ama bir seferlik izin verebilirim, çünkü bende onların iyi anlaşabileceğini düşünüyorum."

"Süper aynı fikirde olduğumuza göre planımı uygulamada bana yardım ediyorsun aşkım."

"Hıımm planda yaparmış benim aşkım anlat bakiyim neymiş planın"

"Bak şimdi biliyorsun ki Buse de Aras da çok inatçı yani işimiz zor ikisini bir araya getirmekle başlayacağız önce. Buseyi okula gidiyoruz diyerek ben evden çıkaracağım sende Arasa birşeyler uydurup çıkaracaksın. Sonra bunları bir birinden habersiz bir araya getireceğiz ve aşık olmaları için gerekli tüm şartları sağlayacağız."

"Aşkıma bak be 007kübram benim." deyip sarıldı Murat ardından da saçıma öpücük bıraktı.

"Hadi o zaman saatlerimizi ayarlayalım ve operasyonu başlatalım 007Murat."
"Tamamdır aşkısı anlaştık."
Muratla gülerek birbirimize sarıldık ve en geç yarın bu planı sahneye koymaya karar verdik.
...

Şimdiki zaman;

Kübra ile dans etmekten yorgun düşmüş ve ikimiz de kanepeye yığılmıştık. Ee en son Aras mesaj atmıştı ona ne oldu diyenler için kısa bir özet geçeyim. Arasla uzun bir mesaj trafiğinin ardından yarın buluşmak üzere sözleştik. Bunun üzerine benim sevgili kankam bunu kutlamamız lazım diyerek mezdekeden tutun horona kadar bütün dans tekniklerini bana uygulatmış ve en sonunda yorgun düşmüştük.

"Vay be kanka demek yarın Arasla buluşuyorsun ha." dedi kübra nefes almaya çalışırken.

"Bilmiyorum kanka içimde bir sıkıntı var inşallah sonu bizim istediğimiz gibi biter."

"Sen merak etme kanka herşey bizim istediğimiz olacak keyfimize bakalım biz." gülümsedim.

Biraz dinlendikten sonra acıktığımı hissettim. Hemen yiyecek birşeyler hazırladık kübra ile bende zulamdaki yiyeceklerden koydum tabaklara oturup bir güzel doyurduk karnımızı sonra birimiz ortalığı topladık birimiz de kahve yaptık. İşimiz bitince kahvelerimizi alarak balkona çıktık.

Kübra ile yapmayı en çok sevdiğimiz şeylerden biride balkonda oturup eski günlerden konuşmak. Size çok klasik ve hatta 2 bunak karı gibi gelebiliriz ama bizim bizden başka kimsemiz yok. Biz ve anılarımız var bu yüzden bunu yapmayı çok seviyoruz. Ben balkondaki koltuğa oturdum, Kübra da yanıma oturup kafasını omzuma yasladı.  Kahkahalar eşliğinde kahvemizi bitirdik. İkimizin de uykusu gelmiş üstelik saat epey geç olmuştu. Üzerimize bir battaniye alıp balkonda beraber yattık.
...

Aşk-ın İntikamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin