2nd - Šok

47 5 0
                                    

Zbytek dnes uběhl celkem v pohodě. Dostali jsme rozvrhy, seznámili jsme se s novými učiteli apod.

Stojí za pultem a furt koukám na hodiny.Dnešek mi připadá nekonečný. Znovu jsem se koukla na hodiny a zjistila jsem, že už za deset minut končím. „Halo slečno!“ řekl někdo. Otočila jsem se na pána před pultem. Vypadal dost nervozně a v ruce držel peníze. „Prosím?“ řekla jsem s nezájmem. „Jedno Latté“ vzala jsem si blok a tužku zapsala jeho objednávku a podala jí Joshovi.

Josh je můj kamarád, vlastně jsme se potkali přes Jess, jednou ho přivedla domu. Byl to jediný chlapec, který jí odkopl a ne ona jeho. Ani se mu nedívím. Je to strašně fajn kluk. KAMRÁD! No a pak jsme tady oba začali pracovat a stali se dobrými kamarády.

Vzal lísteček a začal dělat Latté, já mezitím vzala peníze a dala je do pokladny. Dneska mu to strašně trvá. Začala jsem si nervozně ťukat prsty o stůl. „Nemůžete toho nechat?!“ vyjekl na mě ten chlap. Zvedla jsem na obranu ruce a protočila oči. Něco si pro sebe mumlal ale já na něho kašlala. Vzala jsem Latté od Joshe a podala ho tomu bručounovi. Ani nepoděkoval a odešel. „Debil“ řekla jsem. „Neměla by jste takhle mluvit o svých zákaznicích slečno Geyer“ řekl šéf za mnou. Otočila jsem se a ironicky se usmála.

„Už můžete jít“ řekl a zasmál se.

„KO-NE-ČNĚ!“ řekla jsem a obešla ho.

Došla jsem domů, ale nikdo tu nebyl. Došla jsem do svého pokoje a vytáhla mobil z tašky a dala ho do nabíječky. Pípla mi SMSka  * Stavíš se teda? – teta *. Málem bych zapomněla. Je mi jen 16 a rodiče by mě nenechali bydlet sami, proto nademnou bydlí teta, která se „O MĚ STARÁ“  Nechtělo se mi odepisovat tak jsem mobil položila a šla do koupelny.  Sundala jsem si ze sebe všechny věci, zamotala si vlasy do drdolu. Vlezla jsem do sprchy a nechala po sobě téct teplé kapky vody. Jen tak jsem stála pod proudem vody a užívala si to, zapomněla na všechny problémy. Umyla jsem si celé tělo a vylezla. Obmotala jsem si kolem sebe ručník, který byl přesně kolem mé hrudi a těsně pod zadek. „El!“ uslyšela jsem Jess ze svého pokoje. Vylezla jsem z koupelny. A šokem mi málem spadl ručník.

Dneska kretšíí ale budu přidávat častějiiii, děkují za pochopeníí:-**

-Gabyinkaˇˇ

Frappuccino AdventureKde žijí příběhy. Začni objevovat