11th - Dobrou noc

10 2 0
                                    

Vzala jsem to 'nejlepší' kafe co tu děláme a donesla jsem to panu Mám ego, že 1 000x obtočí celou zeměkouly. Od toho co jsem vyrazila od baru mě zaujatě sledoval, zdálo se mi že ani nemrkl. Už mi to vážně vadilo tak jsem se snažila dívat někam jinam, ale při jeho pronikavém pohledu to bylo jako snažit se nepodívat na UFO. " Budeš si přát ještě něco?" zeptala jsem se, když jsem mu položila hrnek s kávou na stůl. "Ne" usmál se na mě. usmál? Moje obočí se automaticky ocitlo někde u kořínků vlasů. Nechala jsem to tak. "ok" odvětila jsem a otočila se k odchodu. "Počkej!" zvolal za mnou ještě. Zhluboka jsem se nadechla abych dostala do plic vzduch a otočila se. "Nepřisedneš si?". Teď mi vyletěl obočí ještě víš, ale nehodlám tady řeší ty jeho nálady. " Nemůžu... A ani nechci" otočila jsem se na podpatku a odešla za pult.

5 minut.. 5 minut už jen 5, opakovala jsem si pořád dokola, musím říct že dnešek v práci se opravdu táhl, a to nemluvím o tom jak se Harry rozhodl sednout ke mě k baru. Snažil se navázat konverzaci, ale já mu dala jasně najevo, že nechci, teda doufám, že to pochopil.

Ručička na hodinách se pohla a ukázala konec dnešní směny v práci. Protože jsem už všechny stoly uklidila a vytřela, mohla jsem hned vyrazit. Dneska jsem se měla sejít s tetou ohledně toho školního výletu, měli jsme sejít po 9 v mě známe restauraci, moc se mi tam nechtělo, abych pravdu řekla. Oblékla jsem si svetřík, vzala kabelku a mohla vyrazit. Protože jsem jen brigadnice, nemusím se starat o zamykání, ani o to jestli je vše ok, nic nechybí a podobně. Je super dělat v kavárně ale bez těch všech povinnosti je to rozhodně lepší. Začal mi brnět mobil v kapse, vytáhla jsem ho a hned to zvedla. "Kde jsi?" ozvala se teta z telefonu ještě dřív než jsem to stihla já. Porozhlédla jsem se okolo a zjistila že už mám restauraci před sebou. "Dej mi dvě minuty, a jsem tam"  řekla jsem a zaklapla. Přidala jsem do kroku - čím dřív tam budu, tím dřív budu doma.

Po otevření dveří mě ovala klimatizace. Porozhlédla jsem a uviděla tetu v zadní části, vydala jsem se k ní. Čím blíž jsem byla tím líp jsem mohla zaměřit že někdo sedí vedle ní. Vůbec nikdo mě nenapadal kdo by to mohl mít. Přišla jsem úplně ke stolu a uviděla ho.. Vyjekla jsem radostí "Tati!!" hned jak se postavil, skočila jsem mu kolem krku. "Co tu proboha děláš?"  zeptala jsem se když jsme se posadili. "Nejsi ráda, že tu jsem?" zasmál se. "To jo, ale vůbec jsem tě nečekala" 

"Dozvěděl jsem se, že moje zlatíčko jede na výlet do Evropy tak jsem ti musel přivést nějaké kapesné ne?" "Mohl jsi mi to poslat na účet " zasmála jsem se teď já.

"Ona opravdu není ráda, že mě vidí!" řekl taťka uraženě tetě. "Ale je" řekla ještě dřív než já.

Domu jsem došla něco kolem jedné, nemusela jsem jít sama což jsem ráda protože mě noční procházky samou nějak nelákají. Po dlouhém a usilovném přemlouvání jsem taťku přesvědčila ať spí u tety. Nakecala jsem mu, že má Jess těžké období s klukama a věřte, že toho se zúčastnit nechtěl. Ale nemohla jsem přece dovolit že by třeba potkal polonahého Harry na gauči co mi sám koupil.

Mě očekávání že bude mít má spolubydlící návštěvu se nevyplnilo, naštěstí. Jess už spala tak jsem nebyla vyzpovídana kde jsem byla tak dlouho. Udělala jsem si pití a zachumlala jsem se do postele. Dlouho jsem nebyla na žádné sociální síti, tak jsem se rozhodla, že se přihlásím na Facebook. Měla jsem pár upozornění a dvě žádosti o přátelství. První byla od Joshe , hned jsem ji příjmula. A ta druhá byla od Harryho. Haha, to víš že jo.. Jeho žádost jsem nechala tak a napsala Joshovi.

- ahojky.

- ahoj, promiň, že jsem ti nenapsal. Měl jsem toho hodně

- Nevadí. Kdy přijedeš?

Čekala jsem ještě asi půl hodiny, ale žádné odpovědi se mi nedostalo, tak jsem to chtěla vypnout, ale naskočila mi nahoře zpráva. Rozklikla jsem ji.

Harry Styles

- Ahoj :)

- ehm,  ahoj?

- Jakto, že ještě nespíš?  :)

- Zrovna jsem se chystala..

- Aha,  tak to přeji dobrou noc:-*

Už jsem neodepisovala, protože jsem ani neměla slov, hned jsem to zaklapla a radši se ponořila do říše snů.

DNES ultra-krátký, ale musela jsem to takhle ukončit, takže Smolík :) ne dobreeeee, zítra bych mohla napsat dalsi:3 pokud budete chtit^^ a uděláme si reklamu -  Mám nový příběh takže přečíst!!!!!!!!!

Miluji vás a nezapomeňte na VOTEES

GABYIIIIIIIINKA<333333

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 31, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Frappuccino AdventureKde žijí příběhy. Začni objevovat