9th - Žárlí?

30 5 0
                                    

Láásky prosím VOTES a KOMENTY!!:(:-*** A děkují, že to čtete!:3

#Gabyinka

Zazvonil budík a já poslušně vstala. Udělala jsem ranní hygienů a oblekla jsem se. Dneska je moje nálada stejná jako počasí - na nic a nudná. Nevím, jestli mě sebral ten včerejší večer nebo jsem vstala špatnou nohou, ale at už je to tak nebo tak, myslím, že dnešek bude stát za hovno. Posbírala jsem všechny potřebné věci a hodila je do tašky. Namířila jsem si to do kuchyně a vzala si jablko. Protože jsem to dneska nějak nepřeháněla se vzhledem, tak jsem se mohla stavit do starbucks, od té doby co jsem tam potkala Harryho, jsem tam nebyla. To bylo taky poprvé a naposled co jsem o něm řekla,  že je sexy, brr. 

Už jsem na cestě do školy. Ani vynikající a předražená frappuccino nemůže zvednout mou náladu. A ani k tomu nepomáhá, že na ulici nepotkám ani jednoho usměvajícího se člověk, ale při takovém počasí? Vždycky jsem se přizpůsobovala okolí. Působilo na mě jak počasí tak i lidé. Ted bych si nejradši zalezla pod deku a koukala na nějaký přeslazený film a pila teplý čaj. 

Zrovna zahřmilo, když jsem došla do školy, jsem ráda, že jsem to stihla než se rozpršelo. Vzala jsem si věci ze skřínky a šla do třídy. Zaparkovala jsem vedle Jess, ikdyž se od včerejška nebavíme. Byla na mě hodně naštvaná, ale to bych já měla být naštvaná na ní! ''

Přišel do třídy náš třídní. První hodinu máme občanku, takže dobrý. "Děcka mám pro Vás skvělou zprávu" na tváři se mu objevil obrovský úsměv. Najednou všichni utichli a poslouchali co se bude dít. "Dnes ráno jsem dostali nabídku od ředitelky školy, že máme vybrat 5 nejlepších žáků z každé třídy a ti se mohou zůčastnit týdenního výletu do Francie. Ale bohužel to nebude zadarmo. Protože výlet zahrnuje od ubytování, letenek, vstupného až po jídlo, výlet bude stát 4250,-" řekl a každý to začal probírat. Myslím, že by to bylo úžasné, vždycky sem se chtěla kouknout do Francie, ale ještě jsem neměla možnost. Nikdy jsem nebyla v Evropě, a školní výlet je skvělá příležitost. Ještě abych byla mezi 5ti nejlepšími. 

"Věřte mi, že to nebylo lehké, a z důvodu, že se jede už příští týden v úterý, neměl jsem ŽÁDNÝ čas na rozmyšlenou, takže jsem vybíral podle nejlepšího prospěchu. A proto, ti kteří se tam nedostanete nezlobte se, ale pro příští rok, jsme dostali dotace pro více akcí" snažil se nás uklidnit, ale myslím, že i tak budeme všichni naštvaní, když se tam nedostaneme. Kdo by tak nebyl, že. "Takžee...do Francie jedou - A.Ewansová, T.Black,Jessie Ricková (Jess), P.Clever a..." bože jak jsem se modlila, když se tam dostala Jess, tak musím i přece já. Skyšela jsem jak se radují ti co můžou jet i Jess se radovala, přála jsem jí to, ale taky jsem chtěla jet. "a..E.Stewens" můj sen se rozplynul. Myslela jsem, že dnešek bude na nic, ale až takhle? "Ano Jess?" řekl učitel. Otočila jsem se na ní, hlásila se "Víte, já nemůžu jet" řekla. Málem mi vypadlil oči z dulku, jak to může odmítnout? "Nemám si to jak zaplatit" pokračovala. "Jess já ti to klidně zaplatím" řekla jsem potichu a usmála jsem se na ní, ikdyž bych na ní měla být naštvaná, tohle bych pro ní udělala kdykoliv! "Ne El, já vím že tam moc chceš, a já si to stejně momentálně nemůžu dovolit, takže ne, ale moc děkují" řekla a objala mě. "Tak moment, musím se kouknout kdo je další na řadě" prohlásil učitel a koukl se na nějaký papír, byla jsem jak na trní. "Oh, tak je to jasné, jede Eleanor Geyer" usmál se na mě a já štěstím vyjekla. Všichni se začli smát a já s nima. Objala jsem Jess "Děkujíííí!" vyjekla jsem a dala jí pusu na líčko. "Nemáš zač - ale ted mě pust nebo mě udusíš." řekla a obě jsme se začali smát. "A ted se vrátíme k učivu." řekl učitel a všichni jsme si povzdychli.

Sedím za pultem a přemýšlím co všechno budu dělat ve Francii. Nad tímto tématem přemýšlím, už od první hodiny. Skoro nikdo tu není, tak se aspon zabavím. A taky za chvílí příjde Jess, a pak jdeme do kina, aspon mi to rychleji uteče. Cinkli dveře(snad chápete:D) a já zvedla hlavu od mobilu. Usmála jsem se když jsem viděla Jess, ale hned jak jsem viděla Harryho za ní, úsměv mi spadl. Ale přece si nenechám zkazit náladu. Znovu jsem se usmála na Jess, a stoupla si ze stoličky, abych jí mohla obejmout. "Ahooj" pozdravila mě a já se na ní ještě víc usmála."Ahoj řekl s nezájmem Harry, když k nám přišel. "Ahoj" odsekla jsem. "Co si dáte?" zeptala jsem se a vrátila se zpátky za pult. "Dvě latté" řekl zase nepřijemně Harry. Otočila jsem se ke kávovaru a udělala jim latté. Podala jsem ho Harrymu ani nepoděkoval a druhoujsem podala Jess, a usmála se na ní. "Už ses koukla na prgram?" zeptala jsem se abych odlehčila situaci. "Jo a nech se překvapit" řekla hravě Jess a usmála se na mě. Já se zasmála. "To bys nebyla ty co?" "No jo to je naše Jess" řekl Harry a dal jí pusu. Jen jsem se usmála. Hajzlík, jen si s ní hraje. "A kde máš vůbec Joshe?" zeptala se Jess a zaculila se. "Musel jet za mamkou, ale dneska mi volal, že nejpozději do pátku tu bude a zajdeme si na večeři a do kina" uculila jsem se. Koukla jsem se na Harryho. Šklebil se. Že by žárlil? Zasmála jsem se pro sebe jak jsem blbá a naivní. 

Frappuccino AdventureKde žijí příběhy. Začni objevovat