Mooc dlouho nebyl ale polepším se;) :D nezapomeňte komentovat a dávat votes!!!^^
With love Gabyinka:3
Předemnou stala Jess celá v šoku, že jsem jen v ručníku a vedle ní zloděj Frappuccin!! Na tváří měl divný ušklíbek a snažil se nesmát. „To je Harry“ přerušila to trapné ticho Jess. „Super“ odsekla jsem a vrátila se do koupelny a nezapomněla si třísknout dveřma. Chvíli jsem jen tak přemýšlela jestli mám Jess říct že se s Harrym známé nebo radši ne. Rozhodla jsem se že zatím ji to neřeknu. Ale jsem zvědavá jak dlouho ji vydrží vztah s takovým arogantním prasetem. Když jsem si byla jistá že odešli z mého pokoje, vešla jsem tam a namířila si to ke skříní. Oblékla jsem si šortky a tílko. Vzala jsem si mobil a šla ke vchodovým dveřím. Musela jsem projít přes obývák a viděla jsem ty dva jak se cucají na mojem gauči. No tfuj. Vzala jsem si klíče a pořádně si třískla dveřma. Snad se s nima nic nestalo. Vyšla jsem jedno patro a zazvonila na tetu.
Celou noc jsem nemohla nějak spat a tak jsem vstávala dřív, stejně už bych neusnula. Abych vám objasnila co se včera stalo...chvíli jsem pokecala s tetou a když jsem přišla dómu Jess na mě vyjela jestli jsem normální a že se neumím chovat. Ale kelímek zmrzliny a film to všechno zase spravil...
Zrovna stojím u skříně a přecházím pohledem z jednoho kusu oblečení na druhý. Nakonec jsem si vybrala úzkou sukni nad pas a do toho jsem zapasovala tílko. K tomu černé vansky, kabelku a mohlo se vyrazit do školy.
„Ahoj El“ pozdravila mě před školou Jess. Jsem rada že už je to zase v pořádku. Pozdravila jsem ji taky a vyšli jsme do školy. Den ubíhal celkem pomálu. Už jsem se těšila na oběd celý den jsem nejedla. Vzala jsem si ovocný salát a pití a šla si sednout k Jess. „Vím že to včera nedopadlo moc dobre..“ řekla a já se na ní otočila a tím ji pobídla ať pokračuje. „Ale..nechtěla vy si jit s nama dneska do kina..Harry vezme kamaráda.“ usmála se na ne tím nejhezčím pohledem který umí a já si povzdychla a přikývla. Dal jsem se věnovala svému jídlu. Jess nejde odporovat. Vždycky vás přemluví i na tu největší kravinu pod sluncem. Odnesla jsem tác a namířila si to ze školy rovnou do kavárny. Přišlá jsem dřív tak jsem si ještě dala kafe. „El“ zavolal na mě někdo. Otočila jsem se a všimla si ze dotyčný který na mě volal byl Josh. „Ano?“ usmála jsem se na něj. „No..napadlo mě..“ Škrabal se na krku a já čekala co z něho vypadne. Povzbudivě jsem se na něho usmála a přešla až k němu. „Napadlo mě jestli by si semnou dneska někam nešla“ usmál se. „promiň ale dneska už něco mám, ale zítra můžeme“ usmála jsem se taky „teda jestli chceš“ dodala jsem. „Určitě“ usmál se na mě.
Zbytek dne v kavárně uběhl rychlé. Celou dobu jsem přemýšlela jak se mám k Harrymu chovat. A asi se k němu budu chovat tak jak se on bude chovat ke mě, nebudu to nějak hrotit.. Došla jsem domu, pozdravila Jess a šla jsem se obléct.. Vzala jsem si tu samou sukni a k tomu košili, balerinky a psaníčko.
Je přesně sedm a my čekáme v kuchyni a čekáme na zloděje frappuccin a jeho kamarád. Měla bych mu začít říkat Harry. Zazvonil zvonek a Jess k němu letěla jak malé dite co čeká až mu rodiče přivedou domu pejska. Taky jsem šla je dveřím ale ne s takovým nadšením. Došla jsem tam a uviděla Harryho s jeho nejvíc sexy kamarádem kterého jsem kdy viděla.
Muhaha. Lásky nezapomeňte vote a komenty!!!:-**
Btw..pardon za chyby, psala jsem to na mobilu -_- a moje klávesnice so rada přepisuje slova ;)