A játék folytatòdik

586 58 2
                                    



Azt mondtuk pihenünk. De még sokàig beszélgettünk. Persze valamikor csak elaludtunk.
Csak onnan tűnt fel, hogy egyszer hideget èreztem, aztán megint meleget. Kiderült Rapmon ült fel kukucskàlni.
- Mennyi az idő? - motyogtam ès bújtam hozzá még közelebb, ha ez még lehetséges volt.
- Koràn van még. - àtölelt - Pihenj nyugodtan. - az lehetetlen lenne, főleg hogy ölelsz.
- Nem megy màr. - arcom mellkasàba fùrtam.
- Csak nem cicàvà vàltàl az este? - hallottam hangjàn, hogy mosolyog. Biztos, hogy azt teszi. Nekem ennyi is elég, hogy zavarba jöjjek.
- Lehetséges. - nem akartam felemelni a fejem, de ahogy állam alá nyúlt ès ott kezdett cirògatni, muszáj volt rá nèznem.
- Kìvàncsi voltam. - meg is vàlaszolta fel nem tett kèrdèsemre a vàlaszt. Picit elmosolyodtam, majd egy dorombolàs szerű hangot igyekeztem kiadni magambòl. - Ès igazam lett. - most màr làttam is mosolyát - Te tényleg cica lettèl.
Nem bírtam mosolygàs nélkül. Egészen addig folytattam a "dorombolàst" amíg meg nem zavartak minket.
Valakik jöttek, mint kiderült Jin ès a kameràsok, aztán bevilàgìtottak hozzánk, meg szòltak, hogy menjünk ki.
- Rapmon, Jungkook, gyertek ki. - Jin hangja elègedettsègről àrulkodott - Az első játék véget ért. - megvàrt minket, míg előbújunk, a mondandòja folytatàsàval Ezt pedig ti nyertètek. - meglepett minket, még ha titkon valóban nyerni szerettünk volna. Összenèztünk Rapmon-al, majd egymás nyakàba ugorva örültük ki magunkat.
Jin, ès persze a stàb is, kivàrta míg végzünk, aztán mentünk be mindannyian a házba.
Jimin ès V, hát szerintem ha öt takaró nem volt rajtuk akkor egy se. De Suga ès J-Hope se volt szebben vagy jobban. Igaz rajtuk csak kettő-kettő dzseki volt.
Kiderült az is, hogy az első kieső a Jimin ès V pàrosa volt. Utána jöttek Suga-èk, majd mi.
- Ti tuti eszkimòk voltatok előző életetekben. - mondta vacogòsan Jimin.
- Jah, az biztos. - V is csak helyeselni tudott. Ahogy a Suga ès J-Hope páros is.
- Na szòval. - Jin egy mappàval kezèben beàllt középre - Az első kiesők újabb feladatot kapnak ami a következő. - rànèzett a mappàjàra aztán folytatta - Az ő feladatuk a konyha asztalàra kitett dolgokbòl főzni egy ebèdet a többieknek. Természetesen csak magukra szàmìthatnak. - ez szívás, ès pont azért mert a párosbòl egyik se tud igazán főzni - A második páros - fel se tudtunk eszmélni, Jin máris folytatta - pedig kap egy listát amit egy adott idő szerint be kell szereznie. Természetesen ők sem kaphatnak segìtsèget. Legvègül a nyertes pàros. - felènk fordult, s mi Rapmon-al abban a pillanatban megfogtuk egymás kezét - Amíg a vesztesek a feladatukat végzik ti elmehettek egy wellness szàllòba ahol kièlvezhetitek a szálló adta lehetőségeket. - esküszöm nem voltam még olyan meglepett mint akkor.
Sajnàlatam kicsit a többieket. De ha egyszer mi nyertünk akkor mi nyertünk.
Nem telt el fél óra sem mindenki ment a dolgàra. Jobban mondva, kamerák nélkül, pihentünk kicsit ès beszélgettünk, mielőtt hozzáláttunk volna a kapott feladatokhoz. Vagyis hát mi Rapmon-al csak összeszedtük ami kellhet, aztán màr vittek is minket a wellness szàllòba.
Egész végig, az úton a szállóhoz, meg se tudtam szólalni. De Rapmon se. Szerintem ő is olyan meglepett volt mint én. Vagy majdnem olyan. Nem tudom mi jàrhatott a fejèben.
- Ah.. végre melegben. - úgy dőlt végig a franciaágyon mintha egy hete nem aludt volna.
- Igen. - mosolyogtam csak s néztem őt - Ez olyan hihetetlen nem?
- Persze. - egy lendülettel felült - De megbeszéltük nem? Mi nyerünk ès mi is nyertünk. - mosolya magával ragadott, ismét.
- Igen, így van. - hogy ne tűnjön fel nagyon neki zavarom, mentem ès leültem mellé - Tudod most szívesen kipróbálnàm a forró vizes medencét. Állítólag ilyen helyen van olyasmi ès jót tesz a fáradt izmoknak. Szóval... megnézzük van e ilyen itt?
- Meg. - mosolygott még mindig - De akkor egy teljes körű masszázst is be kell vállalnod. - kacsintott. Tudja, hogy a talpaim èrzèkenyek a masszázsra.
- Rendben. - erős leszek, erősnek kell lennem. Meg kell mutatnom Rapmon-nak, hogy én is tudok erős lenni, hogy én is kibìrok egy frànya masszázst.

A felfedezèsek koraTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang