Tanışma ve acı gerçek

253 18 58
                                    

Notu aldım ve yırttım. Sonra ormanın ortasına doğru devam ettim. Birkaç kilometre sonra bir not daha buldum. Merakımdan (biraz da tırstım) notu alıp okudum.

Tam arkandayım...

Arkama döndüm. Arkamda beyaz tenli yüzü olmayan o yaratık vardı.
"Merhaba, ben slenderman..."

O anda belki söylenebilecek en aptalca ve saçma şeyi söyledim.

"N'aber?"

Slendy bana baktı ve güldü. Yok bildiğin anırdı.

"Hahahha! Slendermanle karşılaşıyorsun ve tepkin n'aber mi?"

"Evet, n'oldu ki..."

"Genellikle kaçar ve yardım isterler de ondan."

"Ama sen zaten beni kendine alıştırdın. Sürekli kendini gösterdin. E notta da sakın kaçma çünkü kaçacak yerin yok yazıyordu. Ecelden kaçılmayacağına da göre..."

"Anladım... Sen harbiden manyak bir kızmışsın. Neyse hadi gidelim proxyler bekliyor."

"Bak işte orda durduk. Ben proxy evine gelmiyorum."

O sırada kafama sert bir cisim geldi. Arkamdan korkutucu bir sesle beraber... Ama bu slenderman'inkinden çok daha farklı bir sesti.

"O zaman biz de zorla götürürüz..."

Ve etraf karardı.

........................................................................

Uyandığımda siyah ve lacivert tonlarında dekore edilmiş bir odadaydım. Siyah bir çalışma masası, raflarında korku kitapları olan lacivert kitaplık, lacivert kurukafa desenleri olan iki çekmeceli bir dolap ve ormana bakan iki tane pencere vardı. Lacivert çiçek desenli siyah duvarları ve bir de üzerinde bulunduğum siyah karyolalı lacivert çarşaflı yatak vardı. Bense beyaz askılı bir atlet ve pembe pijama şort giyiyordum. Bi dakka ya ben nasıl buraya geldim ve nasıl üzerimi değiştirdim?
Kapı çalındı ve içeri pembe elbiseli bir kız girdi. Elinde kahverengi oyuncak ayı ve elbisesinin üzerinde kan lekeleri vardı.
"Merhaba ben Sally. Kafan nasıl?"

O söyleyince fark ettim kafamda da bandajlar vardı.

"İ-iyiyim. Ben nasıl buraya geldim ve neden üzerimde pijamalarım var?"

"Hatırlamıyormusun? Jane abla  üzerini değiştirdi çünkü Slendy amca senin kanlı kıyafetlerle uyumana izin vermedi."

"Anladım..."

Flashback

O sırada kafama sert bir cisim geldi. Arkamdan korkutucu bir sesle beraber... Ama bu slenderman'inkinden çok daha farklı bir sesti.

"O zaman biz de zorla götürürüz..."

Flashback end

"Şimdi hatırladım! Benim kafama vuran o şahıs nerde?!"

"Seni buraya getiren Ticci Toby'ydi. Ama kafana vuran o muydu bir fikrim yok.... Hey, adın ne?"

"Fleta. Adrienne Fleta Kloopy"

"Hihi. Soyadın çok komikmiş. Fleta abla eğer iyiysen bana kurabiye yapsana..."

Çok şirin bir kızdı. Ama söylediklerine yetişmekte zorlanıyordum.

"Pekala, adın Sally'ydi değil mi? Hadi çık da üzerimi değiştireyim. Söz sonra kurabiyelerini yapacağım."

"Tamam."
Odamdan çıktı. Çantamı çalışma masasının üzerine koymuşlardı. Hemen çantamın içinden rasgele bir şeyler çıkarıp üzerime geçirdim. Beyaz, kurukafalı bluz ve siyah bir kot çıkmıştı. Saçımı taradım ve açık bıraktım. Aşağı inmek için kapıyı açtığımda sarı saçlı yeşil kiyafetli bir çocukla burun buruna geldim. Refleks olarak hemen geri çekildim.

Psikopat'ın UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin