BATTI BALIK FENA ISIRIR.

103 12 13
                                    

"Sen nico değilsin Slendy, çok kolay bir testti. Beni aile bağlarımı kullanarak yıkabilecek kadar güçlü değilsin."

Nico güldü. Boyu uzamaya ve suratı beyazlamaya başladı. Saniyeler içinde Slendy yere çökmüş, Fleta'ya bakıyordu.

"Haklıymış... Kuzenin yayını eline aldığında farklılaştığını söylemişti. Ha bu arada, o gerçekten burada... Benden habersiz girmeye çalışınca az kalsın ölüyordu ama şimdi iyi..."

"O nerede?"

"Salonda..."

Drowned etrafa wtf bakışları atarken Fleta ikisinden önce eve girdi. Drowned kendini toparladı.

"Hey slendy, o söylediklerin-"

"Gerçekti. Bu konuda bayağı konuşurdu."

Drowned teşekkür eder gibi gülümseyip Fleta'nın arkasından gitti.

Drowned's pov

Salona girdiğimde koltukta başı yere gelecek şekilde yatan 2 kişi gördüm. Biri Fleta'ydı diğeri de sanırım kuzeni... İkisinin de gözleri yaşlıydı.

"Slendy bana her şeyi anlattı. Senin birinin canına kıyabileceğini hiç düşünmemiştim, kirli melek."

"Ben özür diler-"

"Hak etmişti. Ama onu polislere teslim etmen daha iyi olurdu."

"Haklısın..."

"Teyzem... Yani annen gittiğinden beri... Garip ama... Sanırım onu özledim."

"Ben de..."

"Ama senin beni en çok ihtiyacım olduğu an bırakıp gitmen daha çok üzdü."

Yere bir kaç damla gözyaşı düştü. Fleta...

"Ne söylesen haklısın. Ama bunu yapmalıydım. Ben artık okuldaki baskılardan, hakaretlerden, aile içi saçmalıklardan bıktım. Küçüklüğümden beri katil ya da asker olmak istediğimi biliyorsun."

"Evet. Ben... Sadece... Seni özledim."

Fleta ters olduğu halde Nico'ya sarıldı. Nico da ona sarıldı. Acıklı sahneleri sevmemmm!

"Eveeet. Ağlaşmanız bittiyse artık kendini tanıtsa şu kuzen..."

Nico çevik bir hareketle ayağa kalktı ve bana elini uzattı.

"Ben Nico. Fleta'nın kuzeni ve üzeni üzerim."

Atarlı ergen -_-
Fleta ayağa kalktı ve gözyaşını sildi.

"Bunu görmedin say... Çok sık ağlamam."

Güldüm. Her akşam hüngür hüngür ağladığını da ben duymadım zaten...

Neyse... Sonra sorarım. Bu atarlı ergen olmasın da...

Nico Fleta'ya döndü.

"Ağlamak kötü bir şey değil Fleta."

"Ama ben ağlamak istemiyorum."

"Söz verdiğin için mi?"

"Evet? Ağlamamam gerek."

Konuşmaları dinlerken bir şey fark ettim.

Lan ben neden iki kuzeni yanlız bırakmıyorum?

Hep toplandığımız gibi mutfağa gittim. Herkes oradaydı. Tam tahmin ettiğim gibi...

"Ne yapıyorlar?"(slendy)

"Sarılıp ağlaşıyorlar ne yapacaklar?"

"İyi gel sen de otur."(slendy)

Psikopat'ın UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin