Slendy cp evine ışınlandı ve beni yere bıraktı.
"Sen ne halt yiyorsun?!"Slendyi ilk defa bu kadar sinirli görmüştüm.
"Bilerek olmadı... Ben... Sadece annemin yanında olmak istedim. C-cenazesine bile gidemedim."Yere bakıyordum. Slendy boynunu ovuşturdu.
"Eğer bu yeteneği nasıl kullanacağını öğrenmezsen öleceksin. Ben seni bu şekilde koruyamam."
Gözümden yaş geldi.
"Ö-özür dilerim. Ben sadece... Özür dilerim."
Sonra gözlerimi silip direk gözlerinin olması gereken yere baktım.
"Bunu öğret bana. Bu gücü nasıl kullanacağımı öğret. Lütfen..."
"Ben bunu sana öğretemem. Kendimi bildim bileli bu gücü kontrol edebiliyorum. Kendi kendine öğrenmelisin."
"P-peki nasıl öğreneceğim?"
"Arka bahçede ağacın altındaki bordo kapağı kaldır, orada yeterli alan var."
Kafamı sallayıp odama gittim. Aklımda hala Zalgo'nun teklifi vardı. Tabi ki de ona katılmayı düşünmüyorum ama bu teklifi ona karşı kullanmanın bir yolu olmalı...
Bunu düşünürken uykuya daldım.
..............................sabah...............................
Yavaşça gözlerimi açtım. Hayatımda ilk defa rüya görmeden uyanmıştım. Homurdanarak giyindim ve kahvaltıya indim.
Hazırlayacağım kahvaltıya...Bu sefer sadece bolca pankek ve böbrek kavurma (turkish style B\) yaptım. Zaten yarım saate uyanacakları için kahvaltıyı öylece bırakıp arka bahçeye çıktım. Ortada duran tek bir nar ağacı vardı. Altında ise bordo renkli bir kapak vardı. Kapağı zorlanmadan kaldırdım. Kanalizasyona inerken kullanılan demir merdivenlerle aşağı indim. Önümde tek çizgi halinde pek de uzun olmayan bir koridor vardı. Orayı da geçince ortasında balo salonu büyüklüğünde açıklık olan kocaman bir mağaraya geldim. Magara çok büyük olmasına rağmen içeride sadece iyice köşeye dayanmış bir masa ve yanında büyük bir kitaplık vardı. Burası sadece dövüşmek veya büyülerde uzmanlaşmak için yapılmış gibiydi. Bir kavanoz şeker bulan küçük çocukların neşesiyle kitaplara yöneldim. Büyü kitapları, ateş ruhları, karanlık büyüler, ışınlanma yöntemleri, astral seyahat,...
Hah buldum!
Ateş ruhları efsaneleri...Kalın bir kitaptı. 582 sayfa...
Kapağı kaldırıp içindekiler kısmına göz gezdirdim. Yaklaşık 50 başlık vardı ama sadece biri dikkatimi çekti.Zalgo'nun efsanevi kızı............356
Hemen 356. Sayfayı açıp okumaya başladım.
Zalgo, yaşayan en güçlü ateş ruhudur. Onu yenmek neredeyse imkansızdır. Sadece bir efsane vardır ki, Zalgo'yu yenmek için tek umuttur. Zamanında kahin tipi bir ateş ruhu gelip şu cümleleri söylemiştir.
'zalgo, kalbi (kadının kalbi) çok güçlü bir kadına kalbini kaptıracak.
O kadının Zalgo'dan bir bebeği olacak.
Gelmiş geçmiş en güçlü melez, o melez olacak.
Zalgo'nun egemenliğini o melez yıkacak.
Ve en sonunda, diriliş hayal değil gerçek olacak.'Tabi ki o dönemde, ateş ruhları pek gelişmiş olmadığı için korktular. Zalgo'yu kafese kapattılar. Zalgo da yıllar sonra oradan kaçmanın yolunu bulduğunda, kendine bir egemenlik kurdu. Kocaman bir ordusu, birsürü yandaşı oldu. En sonunda, ondan güçlü ateş ruhları yok olduğunda da kendisini efendi ilan etti. Bazı ateş ruhları onu kabul etmemek için dirense de yenilgileri kaçınılmaz oldu. Gelgelelim ki Zalgo da efsaneden korkuyordu. Ama kibri, korkusunu bastırıyordu. Ve sonunda bir kadına aşık oldu.
Bir insana...
Birkaç yıl sonra kadını terk edip gitti. Fakat kadının çocuğu var mı bilmiyoruz. Konsolosluğun kararına göre;
Eğer çocuk varsa önce Zalgo'yu yenmesine izin verilecek, sonra da diriliş gerçekleşmeden öldürülecek.Bazı okuyucularımız dirilişin tanımını bilmiyor olabilir. Bu yüzden bu bölümde yan başlık olarak dirilişi de anlatacağız.
Tam diriliş konusuna geçecekken merdivenlerden inen ayak sesleri duydum. Ben de kitabı gelirken yanımda getirdiğim, içinde dartlar ve bir tahta olan çantama tıktım. Gelen Drowned'di.
"Koşuya gelmedin?"
"Ben... Slendy! Slendy eğitim için benim buraya gelmemi istedi."
"Yardım edebilirim. Slendy pek ateş ruhu hikayeleri okumaz ama ben çok severim."
Hmm, aslında yardım çok iyi olabilir. Kapıya gittiğimi hayal ettim. Birden kapının yanındaydım.
"E hadi gidelim ne bekliyoruz?"
Yutkundu ve yürümeye başladık. Işınlanmadım çünkü geçen sefer korkmuştu. Yine korkmasın, bana yardım edebilecek tek kişiyi korkutup kaçırmak istemem. Biriki dk. Yürüdükten sonra eve geldik. Onun odasına çıktık.
"Burda ne işimiz var?""Şimdi görürsün"
Dedi ve yatağın altından biriki kitap çıkarttı."Slendy bunları okumamıza izin vermiyor o yüzden ben de sakladım."
"Hmm, mantıklı- aaaaaaaaaaaaaaa!"
Gördüğüm şeyle donakalmıştım.
Böcek.
Kocaman bir BÖCEK!Drowned ne olduğunu anlamamıştı.
"N-ne oldu? Bağırmasana!"
Hızlıca elindekileri yatağın altına sıkıştırdı ve onu gördü. O iğrenç yaratığı...
"Hahahahhahahahahhahahha sen böceklerden korkuyor musun? Hahahahahhaa""K-k-komik değil! Çıkart şu şeyi dışarı!"
"Ya korkma zararsız bir BÖCEK sadece..."
"Zararsız mı? Dünya üzerinde kaç zehirli böcek var biliyor musun?!"
"Hahahhahahahahhaha ya ama komiksin be okçu kız. Böcekten korkan, ama Zalgo'yla dövüşmek zorunda olan bir kız..."
"Ha. Ha. Ha. Çok komik! Alın şunu!"
"Tamam tamam sakin ol hallediyorum."
Eline bir gazete (gaste ehehehe :3) alıp böceği dışarı attı. Şakayla karışık
"Kahraman bay boğulmuş..." diye homurdandım. Güldü. Yine o piskopat gülüşü
"Bana boğulmuş deme..."
"Peki..."
Tam o sırada kapı açıldı ve içeri birisi girdi.
"Merhaba Fleta. Seni bulacağıma dair kendi kendime söz vermiştim..."
şarkıyı dinleyin, orjinalini bilmiyorum ama bu çok güzel... zaten şu bir yıldır (küçüklükten beri aslında çaktırmayın) nightcorea taktım. Ha bu arada kitabın finali yakın. Şimdi,
Aranızda potterheadler, diabolik lovers fanları, tokyo ghoul ghoulları, demigodlar varsa daha potterhead ve tokyo ghuol kitaplarını çıkartmadım ama diğer kitaplarıma da bakabilir. Bakması rica olunur. Çok istenir. Bu arada diğer bölüm final tatlışlarım. Daha fikirlerim vardı ama kitap okunmuyor, ayrıca başka kitaplara da başladım. Sanırım ağlayacağım. "Ben sadece arkadaşlarıma kitap yazmak istemiştim... Ehüü!" (bahar candan uyarlaması.) gdhdhhdjdjfhdjfbfbdhfbfbfbfb tamam sakinim. Ben kitabı bu kadar erken bitirmek istemezdim ama bitirmeliyim, bir çok kitaba başladım ve bu doğru düzgün vote ve yorum almadığı için kitaba erken final vereceğim. Hadi görüşürüz.
Korkulu geceler proxyler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat'ın Uyanışı
Fanfictionmidesi kan kaldırmayanlar okumasın. Cesareti eksik olanlar okumasın bi de bu piskopat TAMAMEN hayal ürünüdür. Eğer biryerde bölümlerinden birini görürsem gereğini yaparım.