שמעתי את השעון המעורר וחשבתי על מה שקרה אתמול בלילה ,קייט עכשיו 07:45 אין היום תיכון לכי לישון אמרה לילי בלחש והלכה לישון , אני המשכתי לחשוב כמה דקות ופשוט נרדמתי . הסתקלתי על שעון 12:00 קמתי מהמיטה וראיתי זר פרחים מהמם ושאלתי את הבנות של מי הוא ואז הן ענו לי, תבדקי רשום שם, היה על הפתק רשום " תודה על הלילה הבלתי נשכחת שעברנו ביחד הגלידה הייתה מעולה אבל את יותר אני תמיד אהיה ליד עם את תהיהי צריכה אותי יום טוב לך .א. " אחריי שקראתי את הפתק הופיעה לי חיוך קטן , קייט אני ולילי הולכים לשופינג את באה איתנו או שנשארת בבית ? אני באה לשופינג חברות, צחקנו ביחד התארגנו ונסענו לעשות קניות. הבנות אמרו לי , אנחנו קונות עכשיו את השמלות לנשף תקני גם לילי אמרה לי , טוב אין בעיה.
זאת השמלה של אמה
זאת השמלה של ליליוזאת השמלה שלי
איזה שמלות מהממות בחרנו ,אמרה אמה ולילי ישר ענתה לה , כן הן פשוט מדהימות , בנות יש היום חג !! אמרה אמה בקול שמח , איזה חג? עניתי לה , אנחנו מכירות 15 שנה צריך לא חייב לחגוג את זה רק שלושתנו אמרה אמה בקול שמח , טוב אין בעיה רק איפה, לילי שאלה אותנו , במסעדה ובנות כנראה אנחנו צריכות לחזור לחנות השמלות , למה? כי אין לי מה ללבוש , ואז ענתה מייד לילי ואמרה גם אני , טוב אין בעיה בואו. נכנסנו לחנות והתחלנו למדוד עברו שעתיים ובסוף בחרנו, חצי יום הלך על החנות הזו ! אוי קייט זה היה שווה את זה , אמרו בקול שמח לילי ואמה.
השמלה של ליליהשמלה של אמה
והשמלה של קייט
הגענו למסעדה לבושות מאופרות הרגשנו כמו מלכות , אחריי זכרונות וצחוקים התחלנו לדבר על אהבה כל אחת סיפרה איך היא פגשה את הזוג שלה ואני אמרתי כך , בנות אין לי חבר אז אין לי מה לספר, כמובן ומה עם איאן מה הוא לא מספיק טוב בשבילך ? שאלה לילי , לא הוא יותר מידי טוב ואני לא חושבת שנהיה ביחד ועל זה נסגור את השיחה הזו , ואז אמה אמרה, כן רק יש בעיה קטנה והיא מאחורי הגב שלך כאשר הסתובבתי הבנות ברחו וראיתי את איאן , אז מי לא מתאים לי ? שאל בקול חלש , שמעת על מה דיברנו? לא .... את נראת מדהים ,תודה , אחריי שדיברנו איאן דאג להחזיר אותי הביתה ולפניי שנפרדנו הוא אמר משפט שחשבתי עליו הרבה זמן ,
כשראיתי אותך לרגע חשבתי שמתתי והגעתי לגן עדן. עד שהבנתי שאני חי ובעצם גן עדן הגיע אלי. אני לא יודעת מה בידיוק הוא ניסה להגיד במילים האלו אבל הבנתי שכשאני לידו הוא מרגיש בעננים .
לילה טוב בנות, לילה טוב קייט.
YOU ARE READING
אהבה אפלה/ Dark Love
Randomהסיפור הוא על נערה שקוראים לה קייט סקוט היא נערה בת 17 בדיוק כמו החברות שלה לילי אנדרסון ואמה פירס. שלושתן לומדות בקליפורניה לתיכון שלהן קוראים תיכון לוואל והן השנה מסיימות תיכון . רובין ג'פרסון הוא חבר של לילי והם ביחד שנתיים הם מתחננים ללכת לנשף ס...