בוקר טוב בנות , בוקר , עכשיו 9 בבוקר אני חוזרת לישון , לא אנחנו הולכות לעסות שופינג כמו פעם אז קומי ותתלבשי !!! אוקי רק על תהרגי אותי חח , הלכנו עם הבנות לקניות ראינו סרט אכלנו במסעדה וזה היה כל כך כיף להיות ליד החברות שלי ואז נגמר הערב ונפרדנו כל אחת הלכה לביתה הלכתי לבד בחושך ושמעתי רעשים מוזרים ואז הסתובבתי אחורה ואז , היי קייט , ואו פאק ג'ק אל תעשה את זה בחיים הבהלת אותי מאוד , חח סליחה לא התכוונתי בואי תביא לי את השקיות שלך , תודה , כשהלכנו לבית שלי דיברנו צחקנו ודווקא מאוד התחברתי לג'ק כמו ידידים, איך איאן ? איאן בסדר הוא עצוב אבל ככה בסדר זה רק הפסקה חח , אני לא יודעת יש מצב שזה הסוף , תני לו עוד צ'אנס , זה לא קשור ללתת צ'אנס אני פשוט לא סומכת עליו וזה הדבר הראשון שצריך להיות ביחסים חח אתה מבין , כן הנה הבית שלך , תודה רבה שעזרתה לי , בבקשה ,לילה טוב ג'ק , חלומות מתוקים קייט ...
שעה 10 בבוקר הבית של קייט
בדקתי עם מישהו שלח לי הודעה או התקשר אלי ואז ראיתי עשר שיחות שלא נענו בדקתי מי זה כבר יכול להיות ואז ראיתי שכל השיחות מאיאן אז התקשרתי אליו בחזרה ..השיחה:
הלו איאן , קייט אני אוהב אותך מה אני יכול לעשות כדי להוכיח לך את זה !!! אתה חייב לספר לי מי אתה ... אתה לא באמת סיפרה לי את כל הסיפור שלך וזה מה שחשוב בקשר שאני ידע מה עובר עליך ואתה תדע מה עובר עלי , אני יספר ... אני יבוא אלייך לא באלי שג'ק יקשיב לנו , טוב תבוא עוד שעתיים בערך , טוב ביי , ביי.עברו שעתיים ג'ק נכנס לבית של קייט הם דיברו קצת ואז איאן התחיל לספר מי הוא באמת ...
כשה הייתי ערפד בהתחלה אז לא שלתתי על עצמי לא לימדו אותי איך ... ואז הייתי רוצח אנשים פה בקליפורניה הרגתי בערך 20 בני אדם שלא עשו כלום ואז טיפלתי בג'ק וסוזי ואז אחרי זמן מסויים ביקשתי מערפד אחד שינעל אותי במרתף שנמצא מתחת לאדמה ביער שקרוב לקליפורניה עברו 30 שנה ואז הוא שחרר אותי אני למדתי בעצמי איך לשלוט בעצמי וכשיצאתי ג'ק היה בלונדון נהנה מהחיים שמה אז עזבתי אותו והתחלתי לשפץ את הבית של המשפחה שלנו עבדתי בשלוש עבודות פה ואז הייתי צריך ללכת כי הייתי צעיר ואת יודעת שמים לב לזה חח אז נסעתי לקנדה ועשיתי קורסים לכל מני דברים שונים ואז אחרי 35 שנה ואז נסעתי לצרפת תמיד רציתי להיות שף אז למדתי ונהייתי השף הכי טוב בעיר (בורדו) עיר יפה ... עברו בערך שם 35 שנה ואז חזרתי לפה ישבתי שנה וחצי בבית ואז התקבלתי לתיכון שלך חח ולכיתה שלך והכל התחיל מחדש ... זה כל סיפור חיי
ואו עשית כל כך הרבה דברים שונים כיף לך ראיתי את העולם , חח כן קייט תקשיב אני עכשיו רוצה שהזמן שלי יתחיל ללכת כי אני לא רוצה להיות יותר ערפד אני רוצה להיות איתך אבל זה כבר את תחליטי ואם לא גם זה יעבור אבל גם לזה יכך זמן ...
הוא חזר לבית שלו ואז אחרי שעתיים בערך ג'ק נכנס לבית של קייט ואמר לה ,
את אוהבת אותו ?
לא יודעת מה עובר עליי אני כל כך אהבתי אותו שעוד שנייה התחתנו אבל הכל השתנה מאז שחטפו אותי אני השתנתי וגם הרגשות שלי , וחיכיתי ואז ג'ק התקרב לקייט ונישק אותה בשפתיים והיה לה שתיי הזדמנויות או להמשיך או להפסיק ...
YOU ARE READING
אהבה אפלה/ Dark Love
Aléatoireהסיפור הוא על נערה שקוראים לה קייט סקוט היא נערה בת 17 בדיוק כמו החברות שלה לילי אנדרסון ואמה פירס. שלושתן לומדות בקליפורניה לתיכון שלהן קוראים תיכון לוואל והן השנה מסיימות תיכון . רובין ג'פרסון הוא חבר של לילי והם ביחד שנתיים הם מתחננים ללכת לנשף ס...